Ik wil later écht een paard met aparte aftekeningen of zo iets !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. vind een 1 ook wel heel knap, dat is net zoiets als je naam opschrijven en je krijgt al een punt) en dus gingen de punten wat omhoog. En wat blijkt ik heb hier gewoon een 6.7 voor
!!
! Kirsten_S schreef:Heb net begrijpend lezen examen nagekeken. Eerst het leesgedeelte. Dat had ik al eerder gedaan, en dat was echt dramatisch slecht! Daarna de samenvatting gemaakt, en ik had gewoon 15 van de 18 punten. Weet natuurlijk niet of ik spelfouten heb gemaakt maar dat kan ik niet zelf nakijken.
Ennnn gelukkig ging de samenvatting goed (waar ik als se een keer een 1 voor gehaald heb, uiteindelijk een 3, want iedereen deed het slecht. vind een 1 ook wel heel knap, dat is net zoiets als je naam opschrijven en je krijgt al een punt) en dus gingen de punten wat omhoog. En wat blijkt ik heb hier gewoon een 6.7 voor
!!
Moest ik effe vertellen, ben er namelijk zó dramatisch slecht in. Vond het wel knap van mezelf
.
.

: P

En wat grappig dat je gebodyboard hebt. Lijkt me vet grappig haha. Veel plezier bij Troy!

lijkt me echt tof ! en veel plezier bij Troyboyy

Astor schreef:Heb echt onwijs zin in zondag, maar vind het toch wel weer een beetje spannend, raar en eng haha.
Ik ga namelijk naar Zeeland en mijn opa en oma uit Amstelveen staan daar op de camping.
En mijn kennisen uit Weesp & Heerhugowaard zijn dan ook in Zeeland.
Hun gaan daar surfen, het waren beide erge goede vrienden van mijn ouders.
En ze hebben veel voor ons gedaan in die moeilijke periode, maar helaas erna hebben we weinig contact gehad.
En elkaar helemaal niet meer gezien en daar schaam ik me best voor.
Maar morgen zie ik ze dus eindelijk weer en hun 2 kinderen ook waar ik altijd voor zorgde en oppasde etc.
Dus ik vind het best spannend hoor omdat ik ze al zo lang niet heb gezien.
Maar hopelijk is het morgen lekker weer, neem ik lekker me camera mee naar het strand.
Lekker foto's maken enzo

lekker naar het strand ! en maak wat mooie plaatjes

maar het ging al een stuk beter ! 
en me eerste loon strookje heb ik niet eens uitbetaald gekregen volgens mij
dus moet ff kijken hoe dat zit

!!
!!