), en daarna heb ik ook vakantiiiieeee!! Goh, wat zal ik morgen eens gaan doen, ik heb geen idee
heb jij leuke plannen voor de zomer? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), en daarna heb ik ook vakantiiiieeee!! Goh, wat zal ik morgen eens gaan doen, ik heb geen idee
heb jij leuke plannen voor de zomer? 
, dan 3 weken naar Zeeland (over het strand crossen
) En dan 1 week met Roosmarijn & Anika (van stal) op stal bivakeren, om daar een week de boel draaiende te houden terwijl de eigenaresse op vakantie is! 
)
LieZ_Horses schreef:209 Punten!Maar wel clubkampioen!

Je hebt een berg pagina's gemist!
Me topic al gezien?

Dominiqueee schreef:@ Xandra: Hier een topic van Mandy haar paard: [ITP] Nieuw paardje Aphrodite (alfie)
Maar hebben de middelbare scholen deze week nog les? Ik snap er niks van. Heb trouwens gehoord dat een klas op de A'foortse Berg nog 2 weken extra op school moeten zitten, omdat ze teveel lessen hebben gemist ofzo?
Nog 2 dagen toetsen en 1 dag mondelingen. Dat van de amersfoortse berg weet ik niet.
Georgette schreef:Dominique, bedoel je met jullie Xandra en mij?
Ik heb drie weken vakantie...
Georgette schreef:Ow Xandra, vraagje, heb jij deze week gelegenheid om nog meer foto's te maken? Die foto's zijn erg mooi en dus goed bruikbaar, alleen heb er nog een heel aantal nodig... Heb zelf wel een camera, maar die heeft kuren en heb het idee dat jij een veel betere camera hebt waar dus mooiere foto's mee gemaakt kunnen worden