Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jen

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:02

Goedemorgen allemaal,
@ Baxter; Dankje wel Lachen

Veraantje is vandaag bij haar nieuwe groepje gezet, Voelt net alsof je je kind naar de kleuterschool brengt haha.
Vond het best lastig om weg te gaan omdat ze allemaal nie echt aardig tegen haar deden Boos!
haha maarja komt vanzelf goed Lachen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:15

Komt vast wel goed,heb je altijd met een new kid on the block Haha!

Het is toch leuker voor een paard om in een groepje te staan dan alleen.In welk groepje staat ze?

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:24

Jaa precies zij hebben ook zoiets van wie ben jij nou weer Tong uitsteken

jaa zeker kan ze lekker spelen en doen vies worden enz Tong uitsteken haha

Helemaal links in het hoekje met die boompjes in het midden enz.
Een klein vosje met een bonte zijn de baas, ik ken nog geen namen Tong uitsteken

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:47

desyma schreef:
Gaaf hoor Simple Minds en Sinead! Jeugdsentiment!
Jammer dat ik niet kan zaterdagavond!

jammer, kan je niets verzetten ?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:08

Nee, helaas!

Simple Minds : Don't you forget about me ........ Lied zit gelijk in m'n kop!

Als ik zou gaan, ging ik met Sytze. Maar die loopt al een paar maanden met een nekhernia!
Dus lekker even uit je bol gaan zit er dan niet in.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:30

Nee daar heb je gelijk in.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:51

Hallo allemaal! Ik ben al even niet meer in het topic geweest! Ik heb gister een flinke klap op mijn been gehad van Hiroshi (zo hard dat de pinpas in mijn broekzak doormidden was) en ben dus even flink kreupel!
Vanmorgen naar de huisarts geweest en moet morgen naar het ziekenhuis. De huisarts vermoed dat een spier in mijn been gescheurd is, maar daar zullen we morgen meer duidelijkheid over krijgen! Ik baal iig als een stekker, kan echt helemaal niks op het moment!
Mag eindelijk mn meisje weer aan de gang na een week stappen en dan ben ik zelf uit de running, ben alleen bang dat dit iets langer gaat duren als bij mijn paard. Gaan jullie voor me duimen morgen?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:02

Goh! Jarrah! Wat een pech! Hoe is het gebeurd? Eerst Isaura en nu jij. Ik hoop echt dat de "schade" meevalt. Het zal wel heel pijnlijk zijn. Hoop echt dat je weer snel op je paard kunt klimmen.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:07

Jeetje Jarrah... ik hoop dat het allemaal mee valt en je snel weer de oude bent..
Ik ga voor je duimen...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:12

desyma schreef:
Goh! Jarrah! Wat een pech! Hoe is het gebeurd? Eerst Isaura en nu jij. Ik hoop echt dat de "schade" meevalt. Het zal wel heel pijnlijk zijn. Hoop echt dat je weer snel op je paard kunt klimmen.

bedankt voor je berichtje!! Tis idd echt balen ja!
We waren aan het stappen op de baan. We waren al 2 rondjes onderweg toen hij ineens uit het niets uithaalt naar mij (of mijn paard). Het doet ook echt wel behoorlijk pijn en ik hoop idd echt van harte dat het meevalt morgen in het ziekenhuis, moet er niet aan denken als ik de komende 6 weken niet kan autorijden en paardrijden, wat een handicap zeg!!! Ik hou jullie op de hoogte!!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:33

Jeetje Jarrah,dat lijkt me pijnlijk.lastig nu net Tif weer beter gaat.

Ik ben net terug van mijn uitstapje naar de kliniek en ik ben helemaal blij.Tence deed het super en Cer kreeg allemaal complimentjes over haar rijden.Moet even gezegd worden vind ik.
Ik hoef dus niet meer terug te komen,wel nog wat rijtechnische tips meegekregen om aan te werken en dat gaat vast wel lukken.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:59

Das super nieuws Taverno ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:19

Hoe is het met Donna Freya,mag per pm hoor!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:24

Hoi allemaal!
Ben een paar dagen naar suriname geweest voor mijn werk en heb nu 3 weken vakantie, dus heerlijk iedere dag naar Noah!
@taverno; dat is goed nieuws voor jullie zeg, en heerlijk dat je niet meer terug hoeft te komen.
@ jarrah; wat een pech, ik hoop dat je snel hersteld erg balen dat je niks met je paard kunt doen. Als je hulp nodig hebt, longeren, rijden oid laat maar weten de komende maand heb ik tijd genoeg.
@freya; lekker zeg dat het zo goed gaat met Don, kun je weer wat meer met haar buiten stappen en in de bak! We moeten gauw weer met Noah ermee naar buiten. Van de week heeft hij heerlijk in de oude buitenbak in de plassen gestampt Haha!, nieuwe hobby van Noah Knipoog.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:29

Ik schrok me rot toen in vanmiddag op stal was.
Was een lip van haar fluts opgezet, niet rood gelukkig, maar toch.
Doc was met jullie mee naar de kliniek, dus ik had Cees al gevraagt , maar hij had dit nog nooit gezien. Wel getemp, geen koorts gelukkig. Dus zodoende dat ik Doc belde op de kliniek. Zat me niet echt lekker.
Doc heeft nog gekeken, kan ook niks vinden van een wondje ofzo. Hoorde wel dat ze weer heerlijk hebben lopen klote in het kampje nu Janneke er weer tussen hobbeld en Donna en Janneke zijn niet echte vriendinnetjes van elkaar. En Dior nam het zoals gewoonlijk voor Janneke op en ja die van mij is echt een bitch.
Moet morgen met betadineshampo fluts schoonmaken en even aankijken en temp in de gaten houden.
Ik hoef me in iedergeval geen zorgen te maken.

Verder waren haar beentjes normaal en uiteraard geheel onder de blub, ze is ook net een varkentje, hahaha

En ze is afgevallen, jippie ... ze woog 31 oktober 452 , haar buikje was toen 221 cm en vandaag 445 en haar buikje is nu 216 cm. Was zo blij, en nu weer helemaal gerust gesteld door het telefoontje van Doc.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:30

@Noah2006 , is goed, lijkt me weer gezellie, hoop alleen dat Donnie dan weer normaal kan doen buiten. Ze was afgelopen zaterdag flink aan het klieren op de dijk.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:36

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor Freya.
Hopelijk valt het mee.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:11

Goedemorgen.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:12

Goedemorgen!
Wat za de dag brengen?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:25

Goodmorning, bedankt allemaal voor de berichtjes!!
Ik stond vanmorgen op en de verdikking in mijn been is ineens half zo dik, de paarse kleuren zijn een stukje weggetrokken en ik kan mijn been weer ietsje meer gebruiken! Hoop dat het een goed teken is dat mijn spier niet gescheurd is! Ga zo even douchen en een hapje eten en dan op naar het ziekenhuis! Was gister nog als de dood, maar na mijn bevindingen van vanmorgen ga ik er toch iets meer op mijn gemak heen! Ik hou jullie op de hoogte!!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:27

desyma schreef:
Goedemorgen!
Wat za de dag brengen?

Vast wel een keer regen. ROFL
De smid komt voor tence en daarna krijgt hij een rustig longeerwerkje na zijn behoorlijke inspanning van gisteren.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:37

Het gaat juist een mooie dag worden vandaag! Geen regen! Als je nu naar buiten kijkt, geloof ik daar in.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:40

@Jarrah: Wat goed zeg!!

Nu nog even duimen dat de artsen er ook zo over denken en dan weer snel herstellen! Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:45

BBreedveld,bevalt het al op stal?
Ik weet nog steeds niet wie je bent. Haha! Maar je paard zet ik regelmatig binnen,gaat hij nog in een groep?

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:47

Haha, blond en een bril en een raar hoofdstel (om mijn paard dan he? ROFL ) Haha!

Thijs gaat als het goed is zaterdag om 8:45 uur voor het eerst zijn paddockgroepje in. Ik ben heel benieuwd en hoop ook vurig dat ze hem heel laten, want diezelfde dag heb ik eindelijk weer les en die kunnen we nu wel gebruiken....