Straks werken!

Daarna naar me neef! Die wordt 30 !
Hopelijk redt ik dat met me werk!
Morgen springen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maaikeee schreef:Okeee ik dus op Bailey 70
Ben benieuwd of die er een beetje zin in heeft!
Ga nu naar de manege, rijden!
xx
fallenangel3 schreef:Hey ik zag net dat ik niet op Rox zit..... wel beetje gek jij had eerste keus aglona en ik rox en nu is het andersom ingedeeld. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik vorige keer niet zo zeker op der gezeten had +
Nicky rijd niet mee, dus giovanni moest op een andere. Dit is Onyx geworden, dus moest Angelique op een andere, die had Onyx en Rox ingevuld. Dus zit zij op Rox en ik op Aglona!
Maar ok... dat betekend dus wel dat ik dit keer weer iets meer kans maak om te winnen. Hoop alleen dat ze niet weer begint te rennen zoals de eerste keer vorig jaar. Haha!
Die is net zo leuk als Roxanne!
)
. Eerst Melissa en Melanie, dan Iris, dus als het even een beetje meezit kan ik foto's maken. Hopen dat het vandaag nog niet iets beter wordt in het weer, dan kan ik ook van mijn vriendin nog wat leuke plaatjes schieten

DenK4ever schreef:Welke telefoon heb je nu dan Kirs??
Als je der tijd en zin in hebt natuurlijk !

Liisette_ schreef:fallenangel3 schreef:Hey ik zag net dat ik niet op Rox zit..... wel beetje gek jij had eerste keus aglona en ik rox en nu is het andersom ingedeeld. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik vorige keer niet zo zeker op der gezeten had +
Nicky rijd niet mee, dus giovanni moest op een andere. Dit is Onyx geworden, dus moest Angelique op een andere, die had Onyx en Rox ingevuld. Dus zit zij op Rox en ik op Aglona!
Maar ok... dat betekend dus wel dat ik dit keer weer iets meer kans maak om te winnen. Hoop alleen dat ze niet weer begint te rennen zoals de eerste keer vorig jaar. Haha!
Achjoh , wat maakt het nou uit wie Rox of Aglona als eerste heeft ingedeeld!![]()
Je zit nu op Aglonatje!Die is net zo leuk als Roxanne!
![]()
Komt wel goed, joh!
haha. Ik vind het ook niet erg dat ik op Aglona zit, ze was mijn tweede keus
. Ik hoop alleen dat ik er goed bij me kan houden
Rox moet je meer vooruitrijden en haar meer terug
Maar nu hoop ik wel dat ik het een beetje goed ga doen, want zit natuurlijk wel op een snel springtoppertje

Iriis_ schreef:Tinus loopt kreupel..![]()
Als hij vandaag weer goed loopt, kan ik morgen springen...
Maar die kans is best klein!
Baal echt, eindelijk weer springwedstrijd, loopt Tien niet goed!
Liisette_ schreef:Yoyo!![]()
Straks werken!![]()
Daarna naar me neef! Die wordt 30 !
Hopelijk redt ik dat met me werk!
Morgen springen!![]()
Liisette_ schreef:Hee emma!![]()
Zou je misschien ook een paar fototjes van mij en Troy willen schieten?Als je der tijd en zin in hebt natuurlijk !