Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). En dan kan ik lekker de hele dag in huis hangen
. Dat past ook wel echt bij dit weer!!
). 
. Koos is wel eens heel gevaarlijk (maar niet volgens Sas
), ik vindt Boy altijd heel gevaarlijk (maar dat is alleen bij mij) en Bowie kan ook heeel gevaarlijk zijn (maar dat vindt ik en jij vindt m altijd de lieve pony). Dus ik kom dr niet helemaal uit vandaag
.
.
. Gekke boy ook
.
. Mijn mams wilde me wel laten rijden
. Ik zie het wel weer.... Anders komt het wel weer
.

en hij verliep zonder brokken
. Mijn mams zat naast me en de terug weg durfde ze weer in te stappen
.
. Kan alleen nog steeds niet naar Krommenie toe met de auto, want ik kan niet naar zijn 5 schakelen en dat heb je op de snelweg wel nodig
. Ik moet hem dan van me af duwen en daar heb ik de kracht niet voor... (dat was ook al lastig met achteruit zetten...).
, echt zo'n grappige disneyfilm. Over een prinses uit een sprookje die door de heks in een put is gegooit en zo in New York terecht komt
. En dan gaat de prins dr natuurlijk achterna en tja natuurlijk duurd het even voordat ze elkaar vinden... En ondertussen ontmoet zij een andere man (uit de echte wereld) op wie ze dan toch wel weer verlieft wordt. Echt een sprookje dus
. Natuurlijk komt de kwade heks ook weer naar de 'echte wereld' en probeerd dr als nog te vermoorden... Maar zoals in een echt sprookje leeft iedereen happily ever after
. 
. Vandaar dat ik nooit een man tegen kom die goed genoeg is
. In films is het altijd perfect
. (ben nu veeeeel te veeleisend
).
(ook een leuke acteur
). Moest dr wel ff inkomen in het begin had je echt zoiets van waar gaat het over. Maar aan het eind wel grappig... Maar niet echt een spannend verhaal.... (gewoon een lekkere simpele je hoeft niet na te denken film!)
. En nog meer van dat soort streken....
. Maar misschien kom ik nog wel mijn 'prins op het witte paard' tegen... (en anders zet ik mijn 'prins' gewoon op een wit paard
)
Was hard nodig. en ik heb me opgegeven voor Cheyenne de film