meelen schreef:Sanne vraagt zich af of ze met jullie mee mag/kan doen met kür op muziek.
welke
wil ze dan zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Sanne vraagt zich af of ze met jullie mee mag/kan doen met kür op muziek.
wil ze dan zijn
LIQUITA schreef:meelen schreef:Wil ze dat echt? We hebben net bedacht om het maar met z'n 6en te doen. Maar 8 kan ook, alleen dan moet er nog iemand mee doen. Ate?????Sanne vraagt zich af of ze met jullie mee mag/kan doen met kür op muziek.

ATE schreef:Eummm, nog geen idee eigenlijk. Zal iets van half 8 worden ofzo!en hoe laat oefenen jullie dan ????

ATE schreef:je heb me al bijna over
LIQUITA schreef:ATE schreef:Eummm, nog geen idee eigenlijk. Zal iets van half 8 worden ofzo!en hoe laat oefenen jullie dan ????
meelen schreef:LEUK!!! Ik zal het in de groep gooienJa ja dat wil ze ECHT.
Ze heeft al een paar keer eerder mee willen doen, maar de meiden konden nooit eens samen oefenen. Er was altijd wel weer wat.
ATE schreef:Ja, Incognito heeft al een kür geschreven.hebben jullie al een kuur ?????

LIQUITA schreef:ATE schreef:Eummm, nog geen idee eigenlijk. Zal iets van half 8 worden ofzo!en hoe laat oefenen jullie dan ????
ATE schreef:je heb me al bijna over
meelen schreef:Ja, waarschijnlijk wel. Andere avonden wordt erg moeilijk.Alleen op Zondagavond oefenen?

LIQUITA schreef:ATE schreef:je heb me al bijna over
meelen schreef:Nee, door een windje, hihi.Piest 'ie zichzelf nou omhoog????????? whahahaha

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja, waarschijnlijk wel. Andere avonden wordt erg moeilijk.Alleen op Zondagavond oefenen?
maar niet boos worden als we niks winnen he
ATE schreef:Natuurlijk..............gaan we winnen, juist met jullie!oke als sanne ook meedoet dan doe ik het ookmaar niet boos worden als we niks winnen he

ATE schreef:oke als sanne ook meedoet dan doe ik het ookmaar niet boos worden als we niks winnen he
door smurfen liquita 
ATE schreef:nou die honderste pagina die halen we denk ik wel vandaag