wat is jou echte naam?
want was jij nou kok in week 1?
Maxime
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maxiimee schreef:hee rmej..
wat is jou echte naam?![]()
want was jij nou kok in week 1?![]()
Maxime
Amrah schreef:Komt goed!!
Trouwens wie is eigenlijk het snelste paard op 't reelaer?
Heb namelijk de rengalop voluit getest en werd een beetje bang hoe hard dat ging:=

Ingridje16 schreef:ik hou die van mij ook echt niet meer hoor als we zo hard in rengalop zitten. Daarom hou ik denk wel m'n voortuig incl martingaal deraan. daar rij ik meestal mee en dan zit er misschien nog een rem op inplaats van dat als ik aan de teugels trek, ik zo dat hoofd omhoog trek maar paard rent door
Maja die van mij is vast niet sneller dan die grote paarden dus zo bang ben ik er niet voor

Maar dat wil die vast niet
kan die 't best.
Want zou wel vet zijn als ze gewoon mee kan met JT!!
rmej schreef:Amrah schreef:Komt goed!!
Trouwens wie is eigenlijk het snelste paard op 't reelaer?
Heb namelijk de rengalop voluit getest en werd een beetje bang hoe hard dat ging:=
In de zin van je bent bang dat hij de begeleiding inhaalt (en je m niet meer houdt), of als in je hoopt dat hij niet zo hard gaat omdat dat best scary is?
In beide gevallen zou ik zeggen: zet m achter een paard dat goed al blok kan dienen.
Meestal is een van de of zijn beide begeleidingspaarden wel geschikt
Marije112 schreef:Ingridje16 schreef:ik hou die van mij ook echt niet meer hoor als we zo hard in rengalop zitten. Daarom hou ik denk wel m'n voortuig incl martingaal deraan. daar rij ik meestal mee en dan zit er misschien nog een rem op inplaats van dat als ik aan de teugels trek, ik zo dat hoofd omhoog trek maar paard rent door
Maja die van mij is vast niet sneller dan die grote paarden dus zo bang ben ik er niet voor
Nou ing, daar ben ik niet zo zeker van hoor
Als die 't wilMaar dat wil die vast niet
kan die 't best.
Khadya neem ik natuurlijk niet mee, maar anders zouden we waarschijnlijk de begeleiding ook voorbij gaan. Gelukkig kan je khadya wél houden. Ghehe
rmej schreef:En Ashanti is nog niet terug, dit omdat haar veulen nog wat klein is, en ook omdat er nu zóveel paarden zijn dat ze niet echt nodig is..
Maar wie weet komt ze later deze zomer nog..!
Dan ga ik op Valentino
rmej schreef:Het wedstrijdpad is wel leuk om te kijken welke vd twee nou écht sneller is, ipv die grote praatjes hier
, die langs het kanaal, langs het bos, over de hei?
Je racete er zó snel doorheen