Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra91

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:57

lydiakampman schreef:
HatsikiDildo schreef:
Ja het is inderdaad een super paardje Haha!.
Maar dat is ook de reden dat ik haar lease he Knipoog, kom jij verder nog weleens op de manege dan?

Haha tuuurlijk Haha! Ben jaloers hoor dat jij nu bijna elke dag op haar kan rijden Tong uitsteken Maar ik kom bijna nooit meer op de manege ... Ben alleen in het weekend in LWD en dan heb ik zooooveel te doen Tong uitsteken Maar ik kom binnenkort weer es even langs, want ben wel beniewd naar de nieuwe Fries die op stal staat Lachen Zijn er trouwens nog meer nieuwe paarden bijgekomen??

Haha anders kom je maar een keer als ik moet rijden Tong uitsteken.
Ik moet dinsdag dan ga ik half 5 rijden, vrijdag dan heb ik half 7 les en zaterdag dan ga ik half 10 rijden, ik zie je vast weleens ik kan je ook al weleens gezien hebben Haha!.

Sandra91

Haha ik weet alleen niet hoe je eruit ziet.

Sence

Héeeeeeee, je hebt komma's in je zin Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:58

HatsikiDildo schreef:
Haha ik weet alleen niet hoe je eruit ziet.

Dan kijk je in haar profiel Nagelbijten / Gniffelen

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:59

Kan maar ik heb nu geen tijd Lachen.
Moet die hele douche nog opruimen dus tot zo Kusje.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:00

Ik zeg ook niet dat je het nu moet doen, maar het zo een OPTIE zijn om te zien wie ze is, en hoe ze eruit ziet, toch.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:08

Sence schreef:
Zoals... noem es wat

Ja.. eh... bedoel je dan echt alleen de kleur?? Of ook van een merk??

Ik denk dat van BR Event een groene wel heel mooi staat Haha! Deep Forest heet die geloof ik, maar is niet overal te koop helaas ... Of juist een mooie lichtgroene (Ik ben zelf ook nogal groenfan zoals je begrijpt:P)
Anders zou ik denk ik voor de grijze met blauw randje gaan. Zie je niet zo snel dat ie vies is Tong uitsteken En gewoon mooi kleurtje

Oja.. en als je toch voor bordeaux gaat.. zou ik eerder voor de BR diamond gaan ipv de BR event.. Die diamond heeft zeg maar een geel randje dat zo gedraaid is.. vind ik persoonlijk wat mooier dan gewoon een gele rand.. De diamond hebben ze ook wel bij Divoza.

Bordeaux staat Kai denk ik wel goed Haha!

De keuze is reeeeuze zou ik zeggen Haha! Jammer dat ik geen paard heb hoor... Maar misschien ook maar goed, anders zou ik nog meer geld uitgeven Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:09

Haha.. ja als je heel graag wilt weten hoe ik eruit zie, dan moet je even in mn profiel kijken Tong uitsteken Maar ik ben ook al es op vrijdagavond bij de lessen geweest.. Ging ik bij Aranka kijken Haha! Maar ik kom denk ik nog es langs op zaterdag, moet nog even zien.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:10

Sence schreef:
Nog geen nieuwere, voor zover ik weet. De loopstal komt geloof ik als Marisca er weer is.

Ik ontvang morgen of overmorgen Kai's nieuwe hoofdstel van Kavalkade Haha! Zal wel even foto's maken als het lukt.

Oeeeeeh, spannend Haha! Inderdaad wel fotos maken hoor!!! Zal hem denk ik wel goed staan Haha!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:18

lydiakampman schreef:
Haha.. ja als je heel graag wilt weten hoe ik eruit zie, dan moet je even in mn profiel kijken Tong uitsteken Maar ik ben ook al es op vrijdagavond bij de lessen geweest.. Ging ik bij Aranka kijken Haha! Maar ik kom denk ik nog es langs op zaterdag, moet nog even zien.

Oke wel doen he Haha!!
Moet je wel vroeg zijn maar Judith rijd ook altijd wel aardig vroeg op Aranka Lachen!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:24

Ja i know Haha! Ook rond 9 uur... Probleem is dat ik alleen om de week moet werken sochtends op zaterdag, dus komt het er bijna nooit van Lachen

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:26

Ah ja jammer je moet maar even zien Tong uitsteken.
Ik ben er altijd wel rond 9 uur en half 10 rijden dus ik zie je vast welles Haha!.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:07

Komt goed Lachen Ik moet namelijk nodig alle paardjes weer even knuffelen Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:12

Sence schreef:
Nog geen nieuwere, voor zover ik weet. De loopstal komt geloof ik als Marisca er weer is.

Wanneer komt mariska weer? En waarom dan pas, was het haar idee?
Hoe ging je les vandaag? Was het wat leuk en doet Laura choco al?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:13

Marisca is met een C Tong uitsteken Maar geeft verder niet hoor Tong uitsteken

Inderdaad, hoe gingen jullie lessen????? Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:26

oeps... marisca, het is al laat Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:37

Haha.. weer een lange werkdag erop zitten?? Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:02

Jep, moet nu eigenlijk naar mn bedje toe.. Kon vanochtend achter de kassa al moeilijk mn ogen open houden. Maar morgen lekker vrij!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 09:00

RianneH schreef:
Sence schreef:

Wanneer komt mariska weer? En waarom dan pas, was het haar idee?
Hoe ging je les vandaag? Was het wat leuk en doet Laura choco al?

Ik heb geen idee wanneer ze komt. Ik ving zoiets op bij Wilfred, dat ze gingen wachten tot Marisca weer terug is.

Ik heb geen les gereden, Kai is nog steeds een beetje kreupel enzo. Ben gistermiddag geweest, blokje om geweest om de kinderboerderij en de manege. Hij ging steeds weer stil staan en verschrikt kijken als ie wat hoorde of zag Clown Daarna nog op de parkeerplaats met hem gelopen, en toen ging het regenen! Hij vond het niet zo leuk, haha Tong uitsteken Hij liep er heel stom bij met z'n hoofd en lichaam zodat niet alle regen op hem zou vallen, zeg maar Nagelbijten / Gniffelen Daarna nog appeltjes gegeven, hele voerbak natuurlijk weer uitlikken.

Ik mag wel les rijden, op Wapper of Jasmijn. Maar ik vind hun beide niet echt leuk, en ik wil gewoon op Kai! En ik vind het ook niet erg om gewoon lekker met hem te wandelen tot hij weer beter is! Lachen Als hij er weer klaar voor is, ga ik weer gewoon met hem lessen.

Ik weet niet wat Laura gaat doen, heb haar er niet meer echt over gesproken.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:20

lydiakampman schreef:
Komt goed Lachen Ik moet namelijk nodig alle paardjes weer even knuffelen Tong uitsteken

Wel jammer dat je zelf niet meer op hun kan rijden.
Maar je kan gelukkig altijd nog mee.
Laatst bijgewerkt door Sandra91 op 27-02-07 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:26

Ik moet morgen weer werken Tong uitsteken.
Oh vorige zaterdag was zo lachen, we moesten balansen op het werk dus ik dacht ah nee he al die dingen tellen wat allemaal in de schappen staat maar het was een groot feest, eerst balansen toen nazitten allemaal bier en andere dranken toen daarna met een paar naar de mac voor een ijsje en daarna weer terug naar de winkel en daarna weer naar de stad en met een paar van het werk de kroeg ingedoken Haha!.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:11

Gezellig!!
Waar werk je eigenlijk?

@Sence, arme Kai, met z'n kreupele beentje. Doen die andere ruiters het zelfde als jou? Of rijden zij ook al op die anderen.
Pff, ik zou me best schuldig voelen als ik gereden had en hij dan kreupel werd... Best vervelend..

Geef je hem een beterschapsknuffel van mij?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:17

Arme Kai Boos! Rijden die andere leasers idd wel op een ander paard?? Zou ik ook niet zo snel doen... Nu eerst maar lekker aandacht aan Kai geven zodat ie snel weer beter wordt Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:36

Die andere rijden op Jasmijn (Sabine) en Wapper (Willem geloof ik Tong uitsteken).

Vrijdag & zaterdag met dat bitje gereden, in de les ging het echt slecht maar volgens mij was dat mijn schuld en kwam het niet door het bitje. Ik was nogal stressie en daar kan Aranka niet zo goed tegen. Zaterdag heb ik zonder zadel rond gehobbeld (ben ik ook al zo goed in, not!) maar toen ging het echt 100x beter. Ik reed nog wel beroerd, maar Aranka was veel ontspannerder (is dat een woord?), ze kwam op het laatst zelfs 2 passen naar beneden o.O Had ik echt nooit verwacht. Ga gewoon niet meer vragen, Dennis stikt er maar in Tong uitsteken Ze doet het zelf ook wel, blijkt maar weer

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:40

Heet die man niet Lieuwe? Tong uitsteken

Wat super dat ze zo goed loopt!! Zelfs al twee passen naar beneden!!! Haha! Voor je het weet loopt ze dat de hele les!! Idd niet meer vragen, als Aranka zich steeds beter voelt komt dat wel Lachen Maar het bitje bevalt dus wel? Mooi zo!