Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
priscilla schreef:@ Amethyst bedoel jij Sharone? Want zij komt elke week trouw op manege met haar eigen paarden lessen. Elke dinsdagavond. Weet niet of jij die bedoelt maar die bedoelde ik dus in eerste instantie wel! Zij rijd met twee a drie paarden in de les bij paul en zij mag niet meer mee starten dalijk.. Maar wat die namen betreft onder die brief weet niet of het nut heeft mijn naam eronder te zetten.. Ik ben en geen lid meer want reed er niet meer en start momenteel ook niet. Maar wou in de toekomst wel weer lid worden.. Maar mijn dochter is wel lid en die wou in de toekomst ook met haar eigen starten alleen deze staat ook niet op de manege en ook dit mocht niet terwijl ze elke week lest op een manege pony. Ik vind het eigenlijk nogal krom! Maar ja kijk maar wat jullie doen! Ik sta wel achter jullie !!!
En weet niet wie die Flor is want in het profiel staat niets maar ik kom wekelijks op de manege en ik vind en hoor ook dat de sfeer onder de pensionklanten niet meer zo is als eerder en dan spreek ik over een jaar of 6 a 7 terug.
Amethyst_ schreef:priscilla schreef:@ Amethyst bedoel jij Sharone? Want zij komt elke week trouw op manege met haar eigen paarden lessen. Elke dinsdagavond. Weet niet of jij die bedoelt maar die bedoelde ik dus in eerste instantie wel! Zij rijd met twee a drie paarden in de les bij paul en zij mag niet meer mee starten dalijk.. Maar wat die namen betreft onder die brief weet niet of het nut heeft mijn naam eronder te zetten.. Ik ben en geen lid meer want reed er niet meer en start momenteel ook niet. Maar wou in de toekomst wel weer lid worden.. Maar mijn dochter is wel lid en die wou in de toekomst ook met haar eigen starten alleen deze staat ook niet op de manege en ook dit mocht niet terwijl ze elke week lest op een manege pony. Ik vind het eigenlijk nogal krom! Maar ja kijk maar wat jullie doen! Ik sta wel achter jullie !!!
En weet niet wie die Flor is want in het profiel staat niets maar ik kom wekelijks op de manege en ik vind en hoor ook dat de sfeer onder de pensionklanten niet meer zo is als eerder en dan spreek ik over een jaar of 6 a 7 terug.
Ja die bedoelde ik welMaar dan nog is het niet eerlijk dat ze zówel met een manegepaard meedoet als met haar eigen paard. Dan doet ze met manegepaard puur mee voor de winstpunten. En dat is iets wat gewoon niet eerlijk is... Zorg dan dat iedereen maar 1 keer mee mag doen ofzo.