Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:57

Tja, da's ook het vervelende van dit soort dingen, er zijn altijd ontevredenheden...Er zijn idd ook een boel gezellig klanten op de manege, laten we ons daar dan mee bezig houden he:)

ohja Lin, ik werd net gebeld dat ik om half 8 moest rijden ipv half 7, maar ik ben er dan wel gewoon om 6 uur, is wel gezellig:D

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:30

ik ben er wel wat later dan 6 uur Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:36

priscilla schreef:
@ Amethyst bedoel jij Sharone? Want zij komt elke week trouw op manege met haar eigen paarden lessen. Elke dinsdagavond. Weet niet of jij die bedoelt maar die bedoelde ik dus in eerste instantie wel! Zij rijd met twee a drie paarden in de les bij paul en zij mag niet meer mee starten dalijk.. Maar wat die namen betreft onder die brief weet niet of het nut heeft mijn naam eronder te zetten.. Ik ben en geen lid meer want reed er niet meer en start momenteel ook niet. Maar wou in de toekomst wel weer lid worden.. Maar mijn dochter is wel lid en die wou in de toekomst ook met haar eigen starten alleen deze staat ook niet op de manege en ook dit mocht niet terwijl ze elke week lest op een manege pony. Ik vind het eigenlijk nogal krom! Maar ja kijk maar wat jullie doen! Ik sta wel achter jullie !!!

En weet niet wie die Flor is want in het profiel staat niets maar ik kom wekelijks op de manege en ik vind en hoor ook dat de sfeer onder de pensionklanten niet meer zo is als eerder en dan spreek ik over een jaar of 6 a 7 terug.

Ja die bedoelde ik wel Knipoog Maar dan nog is het niet eerlijk dat ze zówel met een manegepaard meedoet als met haar eigen paard. Dan doet ze met manegepaard puur mee voor de winstpunten. En dat is iets wat gewoon niet eerlijk is... Zorg dan dat iedereen maar 1 keer mee mag doen ofzo.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:36

Hahah weet ik nu:P Allemaal geschuif hahaha lol

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:39

Idd erg veel ontevredenheid maar ook dat was in de tijd dat ik les gaf en in de tijd dat ik mijn Nikita daar had staan! er is overal wel wat maar wat ik vind is dat er bepaalde mensen denken dat ze alles zijn en ik weet hoeveel ze zijn!! Haha Maar goed die staan er dus het langst en denken dus heel veel1 Tja en dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres had op de wedstrijd al ruzie al met iemand waar ik eerder de pony voor reed! Juist omdat ze denken dat ze alles zijn! Maar ja zo is er overal wel wat! Wij rijden nu met 4 man op stal en zelfs daar heerst heel veel jaloerzie!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 18:03

Ik gaat ff eten, en dan spullen pakken en richting manege..

Klopt wel dat de sfeer heel erg achteruit is gegaan onderling..
maar was nooit optimaal eigenlijk... zoveel strijd onderling

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 18:09

twas voor veel mensen niet echt dat ze het voor de lol deden... Maar meer om zich te bewijzen...

Veel plezier Lin! Ik kan niet komen helaas Boos! Maar wordt vast ook wel gezellig zonder mij Knipoog

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:50

Guessje deed goehoed!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:56

Ow jij ging ook lessen? Bloos! ik dacht dat je gewoon kwam kijken bij Jo Haha!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 07:25

Blondie....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 09:33

haha nee we hebben heel gezellig samen gereden:) Ikke op Igor-knol...Was n beetje sterk aant doen maar deed verder wel braaf zn rondje en was wel gezellig:) Guessje was idd goed bezig zo voor de tweede keer:D heb wel zin in volgende week, wordt weg gezellie-bellie:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 10:13

Amethyst_ schreef:
priscilla schreef:
@ Amethyst bedoel jij Sharone? Want zij komt elke week trouw op manege met haar eigen paarden lessen. Elke dinsdagavond. Weet niet of jij die bedoelt maar die bedoelde ik dus in eerste instantie wel! Zij rijd met twee a drie paarden in de les bij paul en zij mag niet meer mee starten dalijk.. Maar wat die namen betreft onder die brief weet niet of het nut heeft mijn naam eronder te zetten.. Ik ben en geen lid meer want reed er niet meer en start momenteel ook niet. Maar wou in de toekomst wel weer lid worden.. Maar mijn dochter is wel lid en die wou in de toekomst ook met haar eigen starten alleen deze staat ook niet op de manege en ook dit mocht niet terwijl ze elke week lest op een manege pony. Ik vind het eigenlijk nogal krom! Maar ja kijk maar wat jullie doen! Ik sta wel achter jullie !!!

En weet niet wie die Flor is want in het profiel staat niets maar ik kom wekelijks op de manege en ik vind en hoor ook dat de sfeer onder de pensionklanten niet meer zo is als eerder en dan spreek ik over een jaar of 6 a 7 terug.

Ja die bedoelde ik wel Knipoog Maar dan nog is het niet eerlijk dat ze zówel met een manegepaard meedoet als met haar eigen paard. Dan doet ze met manegepaard puur mee voor de winstpunten. En dat is iets wat gewoon niet eerlijk is... Zorg dan dat iedereen maar 1 keer mee mag doen ofzo.

Dat is de laatste keer geweest en toen had zij zich opgegeven met Apache en met Noel zo heet haar eigen paardje maar de manege had haar ingedeeld op Noël dus is dit niet haar eigen fout! Achter de bar hadden ze haar gezegd dat ze met alletwee haar paarden mee mocht doen omdat ze er ook les mee had! Ik heb verschillende telefoontjes hierover gehad met L. en op de dag van de wedstrijd nog geen goede uitleg! Toen heeft ze smorgens nog gebeld en toen kreeg ze van L. de wind van voren en toen mocht ze maar een paard meenemen en dat was Noel omdat apache wel wedstrijd ervaring had! Snap je het nu een beetje? Knipoog Snap wel dat het voor jullie zoiets was van dit klopt niet! Maar dit ging dus niet om de winstpunten Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:07

oh ok Knipoog Maar toch dat ze in eerste instantie al met 2 mee mocht doen klopt al niet...

Ik heb trouwens ook soms het idee idd bij pensionklanten dat die heel erg verdeeld zijn... Beetje concurreren naar mekaar...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:58

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:09

OMG Tong uitsteken En dan die eerste reactie dr onde rhe...

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 13:03

hey mensen!!! ik had even een vraagje, ik wil graag gaan lessen op de haerst. maat wat betalen jullie voor een lidmaatschap?? want ik wil ook graag lid worden Lachen
Nou ik hoor het wel!
Groetjes Bernadet Knipoog

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 14:11

Dames we zitten op pagina 99 dus bijna op 100 Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Super he!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:01

Ik maak m wel even vol Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:01

19

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:02