manege vreehorst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 11:24

Ook dat Tom een hele moeilijke pony is en dat hij met rijden ging liggen... het was een super brave pony en er zaten soms kinderen op die nog bezig waren aan hun eerste paar lessen! Hij was juist de favoriet van vele kinderen en poetsen gebeurde regelmatig!

Ik vind het inderdaad ook vreemd om een manege af te kraken en dan reactie te vragen op een foto...

Angelshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:42

hallo daar allemaal!
ik las een aantal berichten terug dat Callissa bij jullie heb gestaan? Hoe was zij? Antwoord mag via PB!

Suzeltje

Re: manege vreehorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:46

Hmm, Calissa was toch een schimmeltje? Die heeft maar heel kort bij ons gestaan, ze was toen drachtig. Waar ze erna heen is gegaan, weet ik niet.

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:15

ten eerste vraag ik niet eens om een reactie op mijn foto.

ik weet niet wie mij een mailtje heeft gestuur naar mijn email adres met een grote mond wat ik allemaal wel niet verzin.
Maar als je zoveel ballen hebt om dat te zeggen, stuur me dan gewoon een mailtje waarin ik kan zien wie je bent.
Ow, en je zinsopbouw is ook niet bepaald nederlands.

MAAAAAR.
De dingen die op mijn profiel staan, heb ik niet zelf verzonnen en heb ik toch echt van mensen die op Vreehorst zelf rijden gehoord.
Ik ben trouwens meerdere keren op Vreehorst geweest, ook nog nadat ik Nico gekocht heb.
Als Gertjan mij dan verteld dat Nico is gaan liggen met rijden en vervelend is, geloof ik hem toch eerder dan jullie hier.
O en dan is mijn verhaal natuurlijk allemaal verzonnen.
Ja hoor tuurlijk, maar je mag iedereen vragen die ik ken, en ook Nico kent natuurlijk, dat wat er in mijn profiel staat, klopt.

Als je niet gelooft dat Nico veel te mager was, en van de honger zijn stront at, mag je mn dierenarts bellen, Faculteit Diergeneeskunde Utrecht.
Die vroeg zich af welke manege zn paarden er zo bij liet lopen.

Als je ook niet gelooft dat zijn hoeven niet werden uitgekrabt, vind ik het vreemd dat ik toen een hoevenkrabber zocht, en alle kinderen op die zaterdagmiddag zeiden: die hebben we niet want we krabben de hoeven niet uit.
Toen de hoefsmid kwam zei hij ook dat er zo te zien al een jaar niks meer aan zijn hoeven gedaan was, als je dat ook niet gelooft ga je maar naar Hoefsmederij Houten.

En wie ik nog het schijnheiligste van allemaal vind, is Suzanne.
Wel heel leuk met Denise mee komen kijken bij Nico, en zeggen o wat heeftie het goed bij jou, en hier lekker met je trieste vriendinnetjes meelullen.

Maarja, het is wel duidelijk dat jullie een stel jaloerse niksgunners zijn, die mij het geluk niet gunnen met mn pony.
En als jullie allemaal zo stoer zijn, bel de dierenbescherming is op, en vraag of ze langs komen op jullie manege.
Weetje wat ze dan zeggen?(vriendin van mij die mee was heeft gebeld)
'We zijn daar al 3x geweest en het is niet goed hoe de paarden daar behandeld worden, maar het is niet strafbaar'.

Ik geloof dat ik hier degene ben die met de feiten komt, die ik niet allemaal met eigen ogen gezien heb, ja wel hoe Nico er natuurlijk uitzach, maar de meeste dingen heb ik toch echt van mensen van jullie magene, waaronder zelfs iemand die lesgeeft bij jullie.
Nou veel plezier met jullie zieligheid, want jullie zijn zo onzeker dat je dit nodig hebt om jezelf beter te laten voelen.

Jammer he? Als iemand met feiten komt.

Als er nog iemand zichzelf zo 'stoer' vind.
Kom me even opzoeken, maak ik het je wel even duidelijk:D

Ik denk dat ik hier toch met de feiten kom,

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:52

Wat voel jij je snel aangevallen.
Pardon hoor, ik zeg toch niks over hoe het nu met Nico/Tom gaat? Ik heb nergens gezegd dat ie het niet goed heeft bij jou en dat is ook niet zo. Hij heeft het vast wel beter nu dan bij ons op de manege. Maar dat geldt voor vrijwel elke exmanegepony. Het is voor een paard nou eenmaal veel fijner om 1 verzorger te hebben dan een hele boel.
Dus je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten. Dat verhaal is gewoon sterk overdreven. Nico was niet vervelend met rijden, hij was een van de betere en betrouwbaardere pony's. Waarom Gert dat heeft gezegd weet ik ook niet. En waarom geloof je Gert eerder terwijl ik ook heb gehoord hoe je over hem denkt? Waarschijnlijk heb je die dingen gehoord van wat jongere kinderen van de manege? Die houden namelijk wel van sterk overdrijven. Als ik die zou moeten geloven zijn enorm veel pony's op de manege al een keer verkocht en dood geweest en weet ik het wat allemaal, terwijl ze er nu nog steeds staan.

Jouw bericht is ook niet bepaald correct geschreven ;)
Laatst bijgewerkt door Suzeltje op 29-06-10 19:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:56

Afbeelding
Cola? Check!
Popcorn? Check!
Kaartjes voor de show? Check!

Tijd voor ouderwets rellen!

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:57

Haha Niels :')

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 19:20

nee, dat waren geen kleine kinderen.
En ja ik wil best zeggen dat Gertjan ontzettend chagarijnig deed en toen ie Nico kwam brengen ook niet een lekker vrolijk tiep was.
Nee, ik ben niet schijnheilig hoor.
En degene die toen les gaf, heeft zelf gezegd dat ie vervelend was.
Er waren toen ook 2 meisjes, denk een jaar of 12, die allebei zeiden dat ze niet meer op hem mochten rijden omdat dat te gevaarlijk was, maarja, ik verzin natuurlijk alles.
Vind ik leuk, is me hobby.

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 19:20

Was dat toevallig op een zaterdagmiddag?

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 19:24

Afbeelding
Fight fight fight!

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 19:25

toevallig wel ja.
en toevallig ga ik hier verder ook echt geen aandacht meer aan verspillen want ik weet toch dat mijn verhaal klopt.
waarom zou ik een onzin verhaal neerzetten terwijl ik weet dat half vreehorst op bokt zit?
maarja, zo slim is geloof ik niet iedereen om dat te begrijpen.
nouja toedoeloeee!

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 19:28

Afbeelding

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 19:29

Oke dat verklaart al een hoop. Discussie gesloten.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 19:31

Afbeelding

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 22:40

ik vind het wel een mooi geschreven verhaal. echt zo gaaf dat je je paardje terug gekregen hebt en dat hij eindelijk van jou is, niemand kan hem nog van je afnemen.
de foto's zijn leuk, hij ziet er goed uit.
en hypocriet.. het is hoe je het bekijkt, ik denk dat ze gewoon trots is en wil laten weten dat het goed met hem gaat.

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:07

Ach ja, dan laten we haar maar in die waan, blijkbaar heeft ze het nodig zichzelf op te hemelen, zolang wij het echte verhaal maar weten toch? :Y)

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 22:44

Bewust niet in gemengd, wel meegelezen...
Leuke foto's, maar hoe durf je zo gigantisch af te geven op een manege en dan wel in het topic verschijnen...

Ik heb leuke foto's van mijn lieverd, gaat met sprongen vooruit!

Afbeelding

Afbeelding

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:48

mooi paard nienke!

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:01

Leuke foto's Nienke!

Heb je Iwan nog gezien in het paardenmarkt boekje? ;)

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 14:22

Hallo,

Jeetje, al bijna een jaar niet meer gepost hier :oo
Gaat alles goed daar?

Ik ben best benieuwd of Omega toen nog een mooi plaatsje heeft gekregen. Iemand die misschien weet waar ze uiteindelijk naar toe is gegaan?

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:10

Omega is naar een vrouw gegaan, voor de recreatie.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:41

Fijn om te horen dat ze toch ergens terecht is :)