manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:55

Oeh Nel, wat spannend allemaal!
Ik heb jullie kaartje ook gekregen hoor, wat een leuke foto!
Ik baal er echt van dat ik ook zo weinig tijd heb op het moment, ik mis het rijden wel. Komend weekend kan ik ook al niet, maar daarna wel weer gewoon hoor!
Oh ik moet nu iets voor school doen, maar ik ga even mijn nieuwe avatar bestellen

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:56

Ok, oude tijden herleven dan Ik en Voice samen wandelen, wedden dat het nu beter gaat dan vroeger toen we samen met Ureek en haar gingen wandelen?? Ik probeer tijd te maken tussen het werk door (moet tot halverwege de middag en daarna 's avonds weer vergadering); ik sms je of het lukt ok (zit tot over m'n oren in het werk door m'n operatie vrijdag, dus niet boos worden als het niet lukt hoor...)? Zou eigenlijk de hele week niet meer naar stal kunnen, maar kan het ook echt niet laten en een beetje ontspanning kan ook geen kwaad, dus ik sms je nog of het lukt! Kan ze gewoon met halster aan?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:31

Ja hoor kan gewoon met halster aan!
Hangt bij de stal van mira!
Geeft niet hoor als het niet lukt, snap best dat je tegen de operatie opziet!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:03

zag net op zeelandnet een berichtje van stefanie, ze is op zoek naar familie van "haar" pony, (luna dus).........heb ik soms iets gemist???

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:26

Dat doet ze wel vaker, ze heeft het er namelijk wel eens vaker zo opgezet.
Ook een keer toen Lady was verdwenen, toen zei ze ook dat ze HAAR pony Lady zocht...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 18:28

Ja, das waar.. Ik heb toen nog aan haar gevraagd hoe t nou zat enzo (k werd op scheldestad toen aangesproken door de instructrice: "Zeg, ik wist niet dat Lady weg was? En Lady was toch van Paardoes of toch niet?" Bleek later dat Lady een tijdje op Scheldestad had gestaan ofzo, en dat zij dus de vroegere eigenaar kende. Ze wilde wel weten wat er nou van Lady geworden was, en waarom ze niet meer op Pdoes stond enzo)
Maargoed ik had het aan Stefanie gevraagd, en toen zei ze dat t zo het beste overkwam op zeelandnet. Als je zei dat je de eigenaar was, kreeg je de beste informatie, iig beter dan wanneer je zei dat je een vrijwilliger was op de manege waar dat paard stond.. Tja er kan een kern van waarheid in zitten, maar voor bekenden kan t soms een beetje verwarrend zijn (wist toen op Scheldestad egt even niet waar ze het over had, een nieuwe eigenaar "iets met een S" die haar paard Lady kwijt was )
Citaat:
Zou eigenlijk de hele week niet meer naar stal kunnen, maar kan het ook echt niet laten en een beetje ontspanning kan ook geen kwaad

Tuurlijk, ontspanning is heel belangrijk! *hihi werd mij toen ook verteld, toen ik t zo verschrikkelijk druk had met mn toetsen en mn portfolio de vorige keer --> Ik kon heus wel mee stappen & jahoor, tis nog gelukt ook!
Citaat:
heb ik soms iets gemist???

Tja wie weet... t kan altijd hè!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 18:32

Pagina 99 alweer
Wij zijn goeoed!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:43

Bedoelen julllie stefanie Bos?
Het klopt dat lady op scheldestad gestaan heeft, toen vera (dochter van lady) geboren was hebben ze lady verkocht aan een meisje, maar dat meisje was er bang van dus heeft na een aantal jaren lady verkocht aan paardoes, tenminste zo heb ik het verhaal gehoord!

Heej mariekje ik vindt het leuk dat je vrijdag komt rijden!
Gezellie, vandaag heeft conny er een half uurtje op gereden, want ze was nogal vervelend, schuurt dr staart kapot uit verveling en wil alleen maar dr stal uit, een uurtje in het bakje is niet genoeg, want dan gaat ze mira heel erg trappen.
Die pony moet echt de wei weer op.

Als het deze week droog blijft gaan ze eind deze week de wei op, maar vandaag regende het al weer, dus ik reken er maar niet te veel op...

Nou ik ga nog even klussen in mn huisje.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 19:19

Citaat:
maar vandaag regende het al weer, dus ik reken er maar niet te veel op...

Zeg wil iemand even tegen de winter zeggen, dat hij een héél snel plaats moet gaan maken voor de lente/zomer!
11 april en dan nog vorst snachts, is ie gek geworden ofzo!

Citaat:
Nou ik ga nog even klussen in mn huisje.

Suc6! Hoe staat t eigenlijk met je huisje?

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:21

Hallo allemaal, ff snel een berichtje van Thirz!
Marieke, op voice rijden?? COOL! Doe je dr de groetjes? En je riempje meenemen he, voor dit wilde paard!
Heb HET kaartje ontvangen hoor Nel, snap dat jij er ook al helemaal zin in hebt. Maar ik heb ook al zin in het feestje hoor, ik ben van de partij!

Vanmiddag belde Kim dat Nous kreupel was, ze is tijdens het losgooien een beetje gek gaan doen, ze ging ten eerste op dr eigen voor hoefijzer gaan staan en is toen over dr rug heen geklapt. Eng idee! Ze stond wel weer op, maar liep niet echt lekker. Dus ga ik dr morgen maar lekker vertroetelen!

Nou, ik ga nu lekker ff chillen, morgen weer vroeg op, doeidoei!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:35

Jeetje Thirz, dat klinkt niet echt lekker!
Geef dr maar een dikke knuffel...

En idd Mariekje, neem je veiligheidsgordel maar mee!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 20:52

Tja en als je niet genoeg denkt te hebben aan t riempje (eventueel bitstukje ) en de veiligheidsgordel, wil ik ook nog wel wat lijm bij je langs brengen hoor! Blijven zitten, gegarandeerd!
Tjee, klinkt wel heel ingewikkeld en pijnlijk Thirz! Bah, hopen dat ze er niets aan over houdt. Plezier met chillen vanaaf en troetelen morgen
Gaat ook maar eens lekkr op de bank hangen, helemaal vierkante ogen van al dat computer kijken!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:01

Ow nee Thirz! Hoe heeft Nous dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen?? Vraag dat morgen maar eens ff haarfijn na! En masseer d'r rug en beentjes maar eens lekker! Extra beetje lekkere dingen geven en dan is het leed vast gauw vergeten!
Veel plezier Mariekje! Geniet ervan!
Ja Nel, hoe ver ben je in jullie huisje?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:39

Nou zo erg is voice nou ook weer niet hoor...

Tja mn huisje... De woonkamer is af, daar moet alleen nog laminaat gelgd worden, maar dat kan pas als de keuken af is, de nieuwe keuken staat er wel in en is af, maar de rest van de keuken moet nog geverfd worden.
Maar dat kan pas, als de afvoeren en leidingen er allemaal doorheen liggen voor de badkamer, de badkamer zijn ze nu aan bezig en wordt volgende week getegeld en afgewerkt, die is dan ook klaar en dan kunnen we verder aan de keuken.
De slaapkamer zijn we ondertussen ook aan bezig, nog wat gipsplaten ertegen en dan verven.
De rest van het huis, komt na dat we getrouwd zijn.

Dus er moet nog veel gebeuren en we hebben nog ong. 6 weken, dus dat wordt even hardt door werken.

Nou thirz, sterkte met Nous!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:06

Nou dat schiet al op Nel, met jullie huisje! He tis altijd zo vervelend dat je op allerlei dingen moet wachten voordat je met iets verder kan.
Balen dat Nous kreupelt Thirz, hopelijk valt het mee en is ze er zo weer vanaf.
Ik ben eindelijk klaar met school, donderdag ga ik naar Levade en daarna nog stappen, maar ik denk dat ik om 2 uur al doodmoe ben haha.
Volgende periode hoef ik maar twee dagen naar school, dus dan ben ik bijna altijd vrij op maandag en vrijdag, en soms zelf op dinsdag...
Oh trouwens, wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:34

Mooi! (heej ik zie shaar!)

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:58

ja mooi en ik zie voice!

Pfff hele dag weer gewerkt, het is harder werken dan bij paardoes, maar ik vindt het ook veel leuker.

ga even lekker douchen want ben net thuis.

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:53

eh ja haha ik heb jullie paarden even (geleend) voor mijn ava aangezien ik daar de leukste foto's van heb.
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:24

Nee hoor, zolang het leuke foto's zijn!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:31

Hoii!!

Wow heb ik vanmiddag een avontuur beleefd met de wilde Voice zeg! Pfff... hahaha nee hoor, ze had er wel ontzettend zin in om een stuk te gaan wandelen (of was het nu vooral het grazen?), maar was prima te houden
Voice geniet van het uitzicht...

Afbeelding

Óf van het gras (dat beentje )??

Afbeelding

Nadien nog een lekker appeltje en snoepje en we waren vriendjes hoor! Hihihi ze werd daar zo enthousiast van dat ik een meteen een kopstoot kreeg hahaha!

Nou Nel ik vond het hardstikke leuk om eens een wandelingetje te maken met Voice, dus als je nog eens tijdgebrek hebt; laat het maar weten dan! Ow ja ik belde je om te vragen hoe het met haar eten zat, maar toen kwam Geert net voeren. Dus het antwoord kwam al voorbij!

Verder Nero nog eens even lekker gelongeerd en toen snel naar huis om dit berichtje te schrijven en zo naar overleg van m'n werk... wat heb ik het ineens druk!

Doeidoei!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 19:42

Mooie ava hoor Cis
*zucht* nou al klaar met school.. Doe je goed! (ik hoef tot 25 april ook niet meer naar school hoor Maar ondertussen moet ik wel vóór 20 april 8 uur smorgens een portfolio op t internet gooien (en nu dus maken) en op die 25 april een kennistoets maken (en nu dus ongeveer leren)
Wat een heerlijk rooster heb jij volgend kwartaal dan! Wil ik ook! *kijkt ff of onze roosters al bekend zijn* Nope, helaas! Zullen we nog ff op moeten wachten denk ik..
Mooie foto's Bianz Hihi, de wilde wandeling ook weer overleeft.
Citaat:
wat heb ik het ineens druk!

Maar je hebt wel lekkr ff kunnen ontspannen bij de paardjes! Suc6 met je overleg.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:11

Leuke foto's bianz va mn pony-tje!
En nogmaals bedankt dat je haar even aandacht wilde geven!

Morgen ga ik weer longeren en vrijdag komt mariekje voice moe maken.
Ik wil eigenlijk za weer even rustig beginnen met rijden, maar zoals het nu gaat, zal het nog niet zo lekker gaan.

He bianz wanneer ben jij weer bij sturm?
Want ik wil even uitleggen wat ik heb en dan je advies.
Want misschien ga ik anders weer even naar de dokter.

Ik wordt er niet goed van dat ik niet gewoon kan paardrijden!

Oke ga nu lekker slapen, o ja heb nog taart geproefd, dat was lekker en de vorm van de taart wordt ook leuk.

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:07

JEEEEEJ ik heb mn vaardighedentoets gehaald!
Ik heb 2 zessen, 2 zevens en 2 achten!
Dus dat is wel lekker!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:14

Ik ben weer zo pissig op die vrouw waarbij ik gestald sta! Ze heeft alle pony's op de wei gezet en Sharon en Gjeldor (van die andere vrouw) mogen er niet bij! Het gaat echt helemaal nergens over en daar kan ik echt super boos over worden... Ze loopt me echt gewoon weg te pesten!
Vanaf volgende maand gaan de paarden bij groot prooijen op wei, dan gaat Sharon daarheen. Ben ik eindelijk van dat gezeik af want echt ik kan nu wel vuur spuwen, zo pissig ben ik! Ze pest mij en die andere vrouw (Marion) gewoon weg!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:03

Tja dat snap ik bar, ik vindt dat elke stal wel een nadeel heeft, het liefst zou ik mn paardje lekker bij huis willen hebben, dat je zelf kan bepalen, wanneer ze de wei op gaan etc.

Bij sturm zouden ze begin april al de wei opgaan, maar i.v.m het weer is het uitgesteld, das echt niet leuk.
Wanneer wordt het nou voorjaaaaaar???????????????