Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elady schreef:Ja?....en wat kost dat dan?
Wil namelijk mijn een dekje laten borduren. Ga trouwens met Lady een endurance rijden...na de zomer, in het najaar. Ben benieuwd
Ireentjuh schreef:leuk! welke endurance ga je rijden? Ik ga in oktober naar Katwijk... waarschijnlijk gaat Valerie mee, best wel spannend!
Ireentjuh schreef:leuk! welke endurance ga je rijden? Ik ga in oktober naar Katwijk... waarschijnlijk gaat Valerie mee, best wel spannend!
Gaaf zeg dat ze het zo goed oppikt allemaal. Ik weet nog niet waar ik ga starten, maar wil eerst haar conditie op pijl houden en strakjes weer opbouwen als ze het veulen eruit heeft gepoeptCitaat:leuk! welke endurance ga je rijden? Ik ga in oktober naar Katwijk... waarschijnlijk gaat Valerie mee, best wel spannend!
Evita begint nu echt goed in conditie te komen, gisteren een buitenrit gemaakt met veel draf en galop en ze was steeds weer erg snel op adem, geen druppeltje zweet.. super!
. Ben zo benieuwd naar dat hommeltje. Vandaag nog maar 7 weekjes. Over 3 weekjes ga ik op vakantie en durf eigenlijk niet weg. Weet wel dat er andere zijn op stal die op d'r letten, maar toch. gijsenkim schreef:Ik heb vandaag op een duosulky de drafbaan rondgesjeest............ gaaf joh![]()
![]()
), dus ik kijk in die emmer, zit er een dode muis in..aaahhhhh...heb nog nooit zo hard gegild geloof ik. schrok me rot
. Getver...iehh...zie hem nog voor me. Nagoed...waterbak weer goed schoongemaakt, 2x nagespoeld voor die giftige stoffen die dode dieren uitscheiden (klopt dat???), hopelijk lag hij er niet lang in. Vorige week nog niet igg...geloof dat ik dinsdag heb gekeken
.
Hahahahaha, ja ik heb ook wel eens een dooie muis uit de drinkbak gevist, en een dooie halfgeplette rat uit mijn box....en een dooie VIS uit de rijbak! Maar waarom moet je dan gillen? Zo'n dood beest doet echt niks meer, hoor!
Jetta schreef::D Hahahahaha, ja ik heb ook wel eens een dooie muis uit de drinkbak gevist, en een dooie halfgeplette rat uit mijn box....en een dooie VIS uit de rijbak!

Anique_Vaandrig schreef:en vieze kakkerlakken met haren aan dr poten
jakkes
maandag taart