haha volgens mij was ik altijd de enige in de klas die dat deed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha volgens mij was ik altijd de enige in de klas die dat deed
. Af en toe een project wat af moet maja dat heb ik nu af dus kan ik niks meer doen
WW viel Tommy aan en uiteindelijk zie je witte haren rond vliegen
zijn geen gewonden gevallen
had alleen best veel vulling, maarja.
ja, ik kan het eruit halen. ik heb er een die alleen voor kan.
we zijn al op 1/5 de deel

Astor schreef:Ik had zondag trouwens lekker op Azzie gereden in de buitenbak. Ze was erg rustig en zelfs met aanspringen.
En kon haar mooi lang en los van voren houden en ze volgde mijn hand goed.
Maar toen ik op de andere hand ging en daar aan wilde springen, ging ze me toch aan de kletter.
Tot 3 keer toe.. Weet echt niet waarom ze dat doet... Maar uiteindelijk sprong zo normaal aan, maar kan haar dan niet ontspannen naar beneden rijden.
Zoals op de andere hand zeg maar. Want ik gaf veel ruimte van voren maar toch bleef ze nog zo opgekropt lopen en volgde mijn handen niet.
Erg jammer dat ze weer zo gek ging doen, maar hen het toch netjes en beheerst af gesloten en ben toen afgestapt
Heb net op Carlos gereden, ging wel oke! Vind hem erg lastig met de contante aanleuning. Maar het ging sommige stukken best lekker.
En hij heeft geen rare fratsen uitgehaald, zelfs niet in de galop. Hoorde namelijk dat hij flink kan gaan bokken in de galop
Ghehehe
.
en deze keer ga ik wel het proefje oefenen, haha
Of gewoon voor de ervaring. Jullie en jullie paarden kunnen er alleen maar van leren!