Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spettertjuh schreef:Ja weet ik Fieke maar ik zit nog op mijn werk en ben pas tegen middernacht thuis maar je hebt gelijk het is dan heerlijk rustig buiten maar ook berekoud...........
(al stap ik morgen op mijn pleegzot en Jolan op mijn zot). En mijn zus komt naar de plas foto's maken, dus dat is wel erg leuk, is er perfect weer voor!
Is niet goed plan hoor, komen jullie er als een pinguin uit straks (wel grappig) spettertjuh schreef:Vienna is toch wel braaf buiten of vergis ik me nu.
Je kan nu idd schitterende foto's maken en zeker vroeg in de morgen. Niet gaan zwemmen hoor met de paardjesIs niet goed plan hoor, komen jullie er als een pinguin uit straks (wel grappig)
. Laten we zeggen dat ze erg lenig is en de rug mooi kan opbollen......tot een half jaar geleden stapte ik er niet op zonder eerst te longeren en ging ik niet naar buiten zonder eerst een minuut of tien in de bak te hebben gereden. Nu uit noodzaak zo erop naar buiten, maar dat gaat niet altijd goed....ik rijd niet voor niks met bodyprotector.
, hier maakt ze een Levade en Jolan omhelst haar omdat ze dat zo mooi doet
: