Lucy ik zit indd in 4havo, ben blijven zitten weet je nog haha
Ik merk gewoon dat me conditie nu al beter word van dat fietsen. Kom niet meer half dood daar aan en ben ook niet meer zo benauwd enzo Misschien dat het nu eindelijk wat beter word met m'n waardeloze conditie
ja dat merk je echt he ella? eerst fietste ik altijd bijna elke dag naar de manege. het is maar 10 minuutjes (3/4 km) ofzo maar toch merk je het heel erg met gym bijvoorbeeld, dat je t veel korter vol houd..
Ik moet zo ook naar me stage een half uur heen en een half uur terug fietsen. Ik mag wel een of twee keer per week met de auto, maar de rest moet ik fietsen...en dan ook op me stage natuurlijk de hele tijd bezig....en ik hoop in die periode weer te gaan zwemmen...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 18-01-11 19:17
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt
_Linn_
Geplaatst: 18-01-11 19:20
Maren11 schreef:
Lindaaa,, die aerdenhout1 die een reactie bij jou privelesding had gezet is de eigenaar van mijn verzorgpony
Haha grappig
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 18-01-11 19:23
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaa nouja al dat fietsen vind ik opzich geen ramp, het is 20min heen en 20min terug en zelfs dat hield ik gewoon niet vol kun je nagaan hoe slecht mijn conditie is..
pff nou ik doe echt veel te weinig, maar fitness is gewoon echt geen drol aan! (vind ik dan) Toen ik bij de pizzeria werkte was wel lekker stukje om te fietsen steeds (kwartiertje-20 minuutjes) maja daar werk ik niet meer en de hema is hier om de hoek Ik pak meestal de auto naar stal (ook omdat t dan vaak donker is en t niet zo n heel chill weggetjes is om in t donker te fietsen) Maar ga van de zomer wel meer fietsen!
sommige bij ons ook, echt hoe houd je het vol?! haha te veel is niet goed voor je, maar zo weinig als ik ook niet xD
nouja, ik heb eigenlijk al heel lang niet meer gesport als nu, maar altijd wel bijna elke dag naar de manege toe, en daar doe je toch ook best veel.. alleen al elke dag mesten of omspitten en voeren, hooi naar binnen sjouwen enzo dan ben je toch bezig