!!!!!! Nou we hebben gister wat gemist op stal kirsten

(ik was er ook niet jacky ging
)Jastrade is sochtends ontsnapt en op eigen houtje naar
de wei toe gegaan. En kieg is savonds over het hek heen gesprongen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!!!!! 
)Emmaa_ schreef:Aah Nadien![]()
Enneh, ik stop omdat ik de uitdaging mis... Ik vind mijn les niet meer heel erg leuk en ik rij al twee maanden op Berlingo's en Djinn's en normaal heb ik daar geen problemen mee, maar ik wil ook eens wat anders. Terwijl aan de andere kant mensen uit mijn les vaste paarden krijgen en daar ook echt elke week op zitten..
Annie_ schreef:jij ging vanaaf in de les he !!
Als ik eerder ben zal ik ze dan uit land halen ?
En misschien kom ik wel even bij je spieken !
Kirsten_D schreef:Ik heb gisteren zo'n leuke dag gehad..
Vriendlief deed de hele dag al geheimzinnig, hij wilde iets voor mijn verjaardag gaan doen(ben zondag jarig), hij wilde/kon niks zeggen. Ik wist alleen dat wij naar Adam gingen.
In Adam hebben we wat geshopt, tot hij in eens naar de Kalverstraat wilde(lieverd wist niet eens waar het was..)
Ik moest daar maar even in de Esprit gaan kijken. Inmiddels had ik allang in de gate dat er iets aan de hand was(had beetje vermoedens), maar wist niet wat! Staan we op een gegeven buiten, komt mijn beste vriendinnetje aangefiets. Ik moest met der mee! Had ze vet leuk avondje georganiseerd, eerst gingen we sushi eten en daarna gingen wij naar Carree naar Veldhuis en Kemper! Het was echt super leuk!

Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:jij ging vanaaf in de les he !!
Als ik eerder ben zal ik ze dan uit land halen ?
En misschien kom ik wel even bij je spieken !
Tjaah daar ga ik weer, ben weer wat vergeten..![]()
Gaan 's avonds naar de oma van quido, dus wordt weer niet les rijden..
Weet zoiezo nog niet hoelaat ik op stal ga zijn, heb mis alleen tijd om der binnen te ztten.
Whaha, echt?! Hoe kan die knol van jou ontsnappen dan?
Wel een heel avondtuur!
Broccoli schreef:Hahaha ik ook niet hoor.
Ben sowieso een beetje verwend denk ik, want het lijkt me geen r**t aan om een shet te verzorgen.
. Je kan allemaal dingen doen waar aan je eigenlijk niet denk met een groot paard.
.
Super zeg!
ben nu natuurlijk gewend zoveel te lopen
maja..

maar ik moet niet weer dikker worden

Ben echt zoo brak.. Gisteren
Hadden verjaardag, was heel