. Ga NOOIT meer longeren, hahahaha...nee hoor, maar voorlopig even niet denk ik. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ga NOOIT meer longeren, hahahaha...nee hoor, maar voorlopig even niet denk ik. 
xan schreef:Shena: hoe is het met maissie ???
Zijn het nare plekken ??? Of valt het mee ??
winnitou schreef:had vanavond een kind wat helemaal overstuur was: de oude caravan mocht absoluut niet weg, die is zo lekker knus en gezellig. (ja en in de oude lag hij bij mama in bed en in de nieuwe heeft hij zijn eigen bed en dat wil meneer niet).
Moet de meneer van de carvan winkel bellen en zeggen dat het niet doorgaat anders gaat ie niet mee naar de camping....
We zullen nog wel eens zien, lekker rustig zal het zijn kan ik eindelijk mijn boeken lezen....(ach arm manneke), heb ik niet gezegd hoor.
. Het zadel is toch ook nog wel een klein beetje wennen, zit nog erg stroef. Ik was inderdaad niet van het zadel af te krijgen, had echt moeite om te stoppen. Ik kan natuurlijk niet meteen volop aan de bak gaan, dus ook nog veel gestapt. Maar...morgen lekker weer een dag
.LIQUITA schreef:Hallo, hier ben ik dan. Ik ben echt heel erg blij met mijn zadel, heb heb heerlijk gereden. Voelde toch echt heel anders...First speelde zomaar niet voor giraffe. Het ging natuurlijk niet vanzelf, maar ik klaag niet. Het zadel is toch ook nog wel een klein beetje wennen, zit nog erg stroef. Ik was inderdaad niet van het zadel af te krijgen, had echt moeite om te stoppen. Ik kan natuurlijk niet meteen volop aan de bak gaan, dus ook nog veel gestapt. Maar...morgen lekker weer een dag
.
@Mntj, ik heb het nog met Margreet besproken. Ik stuur je even een PB'tje.
Wat is dat nu weer voor een vergelijking, Miep?
) en zag Grardus op stal, dus met Maisie bij hem langs om te vragen hoe of wat met die uier. Ik zei eerst "uiers", maar werd gecorrigeerd.
Grardus keek onder haar buik (ja, ja, dat is even bukken, ha ha) en vertelde dat "het allemaal nog hártstikke meevalt en dat het allemaal veeeeeeeeeeeeeeel erger kan". Op datzelfde moment ging ik voor het eerst aan haar uier voelen en riep verrast dat hij al hard aanvoelt, waarop Grardus quasi geschrokken reageerde: "Je gaat me toch niet vertellen dat je aan haar uier zit te voelen he, dat moet je nooit doen! Moet je bij een vrouw die 7 maanden zwanger is eens aan haar borsten gaan zitten, geheid dat je een slag voor je kop kunt verwachten! Dus noooooooooooooit meer doen
!". En met dat tilt Maisie haar achterbeen op, ten teken dat ze het niet wilde. Buurman moest lachen en zei: "Zo Grardus, dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt!", waarop Grardus alleen maar glimlachte.
En toen kon ik alleen nog maar antwoorden: "Oké, ik zal er niet meer aan zitten, maar ik heb zojuist "GEZIEN" dat het hard is", oeps.... beetje domme opmerking....
Shenavallie schreef:Vanmiddag was ik weer even bij Maisie langs (moet toch regelmatig controleren hoe haar gedrag is![]()
) en zag Grardus op stal, dus met Maisie bij hem langs om te vragen hoe of wat met die uier. Ik zei eerst "uiers", maar werd gecorrigeerd.
Grardus keek onder haar buik (ja, ja, dat is even bukken, ha ha) en vertelde dat "het allemaal nog hártstikke meevalt en dat het allemaal veeeeeeeeeeeeeeel erger kan". Op datzelfde moment ging ik voor het eerst aan haar uier voelen en riep verrast dat hij al hard aanvoelt, waarop Grardus quasi geschrokken reageerde: "Je gaat me toch niet vertellen dat je aan haar uier zit te voelen he, dat moet je nooit doen! Moet je bij een vrouw die 7 maanden zwanger is eens aan haar borsten gaan zitten, geheid dat je een slag voor je kop kunt verwachten! Dus noooooooooooooit meer doen
!". En met dat tilt Maisie haar achterbeen op, ten teken dat ze het niet wilde. Buurman moest lachen en zei: "Zo Grardus, dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt!", waarop Grardus alleen maar glimlachte.
En toen kon ik alleen nog maar antwoorden: "Oké, ik zal er niet meer aan zitten, maar ik heb zojuist "GEZIEN" dat het hard is", oeps.... beetje domme opmerking....
LIQUITA schreef:Hallo, hier ben ik dan. Ik ben echt heel erg blij met mijn zadel, heb heb heerlijk gereden. Voelde toch echt heel anders...First speelde zomaar niet voor giraffe. Het ging natuurlijk niet vanzelf, maar ik klaag niet. Het zadel is toch ook nog wel een klein beetje wennen, zit nog erg stroef. Ik was inderdaad niet van het zadel af te krijgen, had echt moeite om te stoppen. Ik kan natuurlijk niet meteen volop aan de bak gaan, dus ook nog veel gestapt. Maar...morgen lekker weer een dag
.
ATE schreef:Shenavallie schreef:Nee, inderdaad.....
hij heeft niet gezegt van nou dan duurd het nog zo lang of zo
Shenavallie schreef:Vanmiddag was ik weer even bij Maisie langs (moet toch regelmatig controleren hoe haar gedrag is![]()
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hallo, hier ben ik dan. Ik ben echt heel erg blij met mijn zadel, heb heb heerlijk gereden. Voelde toch echt heel anders...First speelde zomaar niet voor giraffe. Het ging natuurlijk niet vanzelf, maar ik klaag niet. Het zadel is toch ook nog wel een klein beetje wennen, zit nog erg stroef. Ik was inderdaad niet van het zadel af te krijgen, had echt moeite om te stoppen. Ik kan natuurlijk niet meteen volop aan de bak gaan, dus ook nog veel gestapt. Maar...morgen lekker weer een dag
.
lekker dat je zo lekker gereden heb maar laat je first niet te veel doen arm paard hahahahahahhahahahahahahahahahhaha
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Hallo, hier ben ik dan. Ik ben echt heel erg blij met mijn zadel, heb heb heerlijk gereden. Voelde toch echt heel anders...First speelde zomaar niet voor giraffe. Het ging natuurlijk niet vanzelf, maar ik klaag niet. Het zadel is toch ook nog wel een klein beetje wennen, zit nog erg stroef. Ik was inderdaad niet van het zadel af te krijgen, had echt moeite om te stoppen. Ik kan natuurlijk niet meteen volop aan de bak gaan, dus ook nog veel gestapt. Maar...morgen lekker weer een dag
.
Yihaaaa, dat was het wachten waard!![]()
Ah joh, het is net als met Petrie-laarzen, die zitten in het begin ook niet zoals je zou willen!Wat is dat nu weer voor een vergelijking, Miep?
.