Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Marloes schreef:Ik ga weer foto's spammen! als jullie me irritant vinden moeten jullie het zeggen hoor.
Hier had ik dus perongeluk iets teveel gezoomt..
Jammer van de achtergrond..
Idem
Die achterhandJammer dat ze er niet helemaal op staat..
Het begon heel onschuldig
aaah
De bitchNormaal is het dus altijd het omgedraaide
![]()
Oja, ze zijn onbewerkt enz dus eigenlijk zou ik ze soms nog bij moeten snijden enz
mistid schreef:Ojaa ik heb gister een workshop fotografie gehad.
MARLOES, DE ACHTERGROND IS SUPER BELANGRIJK DUS NIET ZOMAAR ERGENS MIDDEN IN DE WEI GAAN STAAN.
De achtergrond moet sprekend zijn, maar niet te opvallend zodat het de aandacht trekt. De eerste 5 hebben een goede achtergrond.
Zo, dit waren wijze woorden
mistid schreef:Ojaa ik heb gister een workshop fotografie gehad.
MARLOES, DE ACHTERGROND IS SUPER BELANGRIJK DUS NIET ZOMAAR ERGENS MIDDEN IN DE WEI GAAN STAAN.
De achtergrond moet sprekend zijn, maar niet te opvallend zodat het de aandacht trekt. De eerste 5 hebben een goede achtergrond.
Zo, dit waren wijze woorden
riannhuh schreef:Snoekiej schreef:Haha
Trouwens een update over Hij-die-niet-genoemd-mag-worden:
Niet echt een update eigenlijkHet is altijd heel gezellig met hem, maar helaas zien we elkaar bijna nooit meer. Zou wel eens iets met hem willen doen, maar geen idee of hij dat ook leuk zou vinden. Durf het ook niet voor te stellen.
Ik vind hem trouwens wel echt leuk
heb je het over mijn paard?
nee sorry, flauw grapje
tsja, lastig probleem... je kunt natuurlijk altijd als vrienden iets leuks doen, jullie hebben het altijd heel goed met elkaar kunnen vinden toch? maar als ie nou geen vriendin had was het wel een stuk makkelijker
Phoenix6 schreef:Ik was idd behoorlijk boos dat die mensen dat niet verteld hebben, wim heeft ze gister ook gesproken, en ze even laten inzien wat er gebeurd had kunnen zijn. Stel je voor dat ik hem niet had laten vasthouden?
de achtergrond bij een foto is idd erg belangrijk! Maar als je ze aan moet jagen én foto's maken gaat dat ook niet allemaal even gemakkelijk.