Amanda maakt een hengstenvlecht natuurlijk. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amanda maakt een hengstenvlecht natuurlijk. 

Het was wel een lange dag met veel wachten maar ik ben blij dat het achter de rug is 
x_sabine schreef:Jaa ik ben ook benieuwd naar de uitslag en de fotó's!
Mijn Pas de deux was super grappig, ging opzich wel goed maar aan t eind wisten we het ff niet meer haha! Wel ontzettend veel lol gehad
x_sabine schreef:Haha ja inderdaad ! Maar die koeienact was inderdaad heel erg gaaf bedacht haha! Heb me rot gelachen :p
. En dat laatste groepje, die barbies, die pasten zich wel aan aan wat ze voorstelden, op een gegeven moment wisten we echt niet meer wat ze aan het doen waren
.

?
. Gecrossed, mallow schoot er echt elke keer van door. hij was beetje fris
. Maar ook heeeeerlijk aan een lang teugeltje gesjokt. Lekker van de omgeving genoten in het dh, en een vriendinnetje was mee met haar kwpner!
Zo vol rust en controle
zelfs met die gekke bokken van hem
Eevj schreef:Gefeliciteerd aman
Leuke carousel gereden Sabien?
Fieke gejureerd?
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker gereden vandaag. Gecrossed, mallow schoot er echt elke keer van door. hij was beetje fris
. Maar ook heeeeerlijk aan een lang teugeltje gesjokt. Lekker van de omgeving genoten in het dh, en een vriendinnetje was mee met haar kwpner!
Was erg leuk om te doen!
, en ben je de beste
? beter dan....
?
Twinklebel schreef:Eevj schreef:Gefeliciteerd aman
Leuke carousel gereden Sabien?
Fieke gejureerd?
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker gereden vandaag. Gecrossed, mallow schoot er echt elke keer van door. hij was beetje fris
Ja, Fieke gejureerdWas erg leuk om te doen!
Alhoewel de paarden inderdaad nogal fris waren en er een paar gingen vliegen hahha!
duurt nog even
:D ??