Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Ach ja, zo is het ook. Ik heb ook geen idee hoe het gaat. Ik ga in ieder geval voor de les of na de wedstrijd rijdenLIQUITA schreef:Hahaha, ik bedoelde eigenlijk dat er tussen 1 en 3 uur (of iig tot de bak gesleept wordt) ook nog wel wat pensionners die niet aan de wedstrijd mee doen zouden willen rijden. Vraag me trouwens af of ze het wel gemeld hebben dat er een wedstrijd is, ben bang dat er een hoop mensen voor niks zullen komen.
Ik wilde om half 3 gaan losrijden zo ongeveer,nou ja we zien wel.
. _sandra schreef:hoim peet, dus het is allemaal gelukt met liquita, mooi zo!!! dit word dus een nieuwe hobby van je!!! kunt wel een scheer bedrijfje beginnen!!! haha
. Nee hoor, het is best veel werk en weet niet of ik het zomaar bij een ander paard aan durf. LIQUITA schreef:_sandra schreef:hoim peet, dus het is allemaal gelukt met liquita, mooi zo!!! dit word dus een nieuwe hobby van je!!! kunt wel een scheer bedrijfje beginnen!!! haha
Hahaha, is wel een goeie. Kan ik m'n scheerapparaat terug verdienen. Nee hoor, het is best veel werk en weet niet of ik het zomaar bij een ander paard aan durf.
_sandra schreef:rona had een rood oog, ze zei dat ze allergies voor rubber was en haar schoen zolen waren van rubber. moest wel om haar verhaal lachen. ze zei het zo schattig!!! hahaha
mntj schreef:_sandra schreef:rona had een rood oog, ze zei dat ze allergies voor rubber was en haar schoen zolen waren van rubber. moest wel om haar verhaal lachen. ze zei het zo schattig!!! hahaha
yep en het hing er vol met ballonnen. daar kan ze dus niet tegen. zielig he. wordt straks wat vervelend die rubbertjes..