Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 18:30

Ja zeker kun je daar terug voor vakanties, ze wilden ons maar al te graag gebruiken in de kerstvakantie en liefst heel februari, ik zei dat ik dat nog maar even met de opleiding moest bespreken :9k , maar zeker in het hoogseizoen werken er 80 ski- en snowboardleraren, mijn kerstvakantie volgend jaar is dus al geboekt *D

Fenna, waar zit je in Amsterdam, is dat de VU of UvA?

FenDT

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:13

de HvA :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:52

FenDT schreef:
de HvA :')

Ah nee! Wat sonde! Waarom heb je dat gekozen?

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:11

waarom zegt iedereen altijd gelijk: "zonde" ??? :roll:
je kan na de 4 jaartjes hbo gewoon je master op de uni halen, je kan zo doorstromen
en al zou ik niet doorstromen, als je maar iets doet wat je leuk vindt.....

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:02

FenDT schreef:
waarom zegt iedereen altijd gelijk: "zonde" ??? :roll:
je kan na de 4 jaartjes hbo gewoon je master op de uni halen, je kan zo doorstromen
en al zou ik niet doorstromen, als je maar iets doet wat je leuk vindt.....

Maak ik nog een mega zpelfaudt ook :o? hahahah

Ik vind gewoon dat je het hoogste moet pakken wat je kan, mijn pa heeft ook HBO gedaan, en daar achteraf ook spijt van gehad. Waarom zou je havo gaan doen als je ook vwo kan? "je kan later toch gewoon doorstromen, kost je maar één jaar!"

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:09

ik wil ook sowieos doorstromen, maar wat ik nu ga doen ik gewoon echt precies wat ik wil en wat ik al heel lang zoek
heb al die tijd op de uni zitten focussen maar daar vind ik gewoon niet wat mij leuk lijkt. kan ik wel economie gaan studeren omdat dat wel universitair is maar dan kan ik je nu al vertellen dat ik over 3 maanden met mijn studie stop omdat dat helemaal niks voor mij is! en dat vind ik pas zonde!
heb op de hva gewoon echt iets gevonden wat ik heel leuk vind en ik vind de school ook super leuk. veel persoonlijker en meer "school" dan de uni en dat lijkt me echt leuk! ik wil ook graag een LEUKE studententijd hebben.
en ik ga ook zeker nog aan de uni studeren, ik ga heus niet over 4 jaar al full-time werken ofzo hoor, ga echt wel door studeren, dus ik zie eigenlijk geen minpunten en al helemaal geen zonde!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:19

Owww, okee, dan klinkt het goed :)

Ik heb ook eindelijk wat gevonden hoor, het lijkt me écht leuk!
Een beetje tekenen en rekenen *\o/*

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:28

bedoel het verder niet onaardig ofzo, maar ik irriteeeeer me eraan dat zoveel mensen gelijk zeggen "zondeeeeee" als je zegt dat je hogeschool gaat doen terwijl je vwo hebt. het gaat toch om jezelf, als je zelf iets doet wat je leuk vind dan is het toch goed!! ik ken een meisje dat mbo is gaan doen met vwo omdat ze een bepaald iets met mode wilde doen en die heeft de tijd van haar leven, nou dan is het toch prima! :j

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 16:23

amen! Ieder moet vooral doen waar die lol in heeft en wat je vol kunt houden, dat is ook belangrijk bij een studie :P nu móet ik de studie wel langer dan 6 weken vol houden, hoe aanlokkelijk nog een seizoen skileraar ook is :z

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 19:49

We hebben in ieder geval elkaar om te motiveren ;)

Men men men, wat is het heerlijk als je niet meer naar school hoeft! (lees= vanmiddag chillen met een drankje op terras, en vanavond wéér uit :') )