Hij is beter maar nog niet helemaal zuiver....Morge wil ik er nog even goed na kijken ook ff met Mar erbij...Kijken wat zei zegt...anders ga ik bodegraven bellen voor een afspraak
haha wat had lara gedaan dann?? is ze al hengstig?
richelleMani
Geplaatst: 06-05-09 21:29
Manjaro is weer kreupel alleen aan zijn andere been we gaan volgende week terug ik hou me hard vast ik denk dat het over is moet nartuurlijk weer net voor me gala en examenss
Sjoos
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-09 21:41
nikje schreef:
woow sjoos. Ik zou niet meer verser gaan met die prikken blijf lekker in nederland hihi
balen rich... maar kan het niet komen doordat hij gek gedaan heeft in het land? hopelijk wordt het de komende dagen minder, en langs voor controle is nooit verkeerd. dat soort dingen komen nooit op n goed moment... sterkte...
jaa, nou we weten het niet maar ik wacht nog heel even af omdat ik nu in me examens zit dus het gewoon poedersuiker is het was minder maar marjolein zij dat die kreupel was ik weet het allemaal niet meer hoor je weet ook niet wat je nog goed doet wel het land niet het land wel lopen niet lopen stal rust en mijn eigen dieren arts is nu op vakantie en ik wil niet naar een andere toe!
dan kijk je het toch gewoon nog ff rustig aan. wie weet wordt t minder.. en anders ga je naar je eigen da toe als ie terug is!
_Angelique_
Geplaatst: 07-05-09 08:52
Laura_Wodan schreef:
haha wat had lara gedaan dann?? is ze al hengstig?
ze kregen haar niet eens in de buurt van de opvoelbox. in de stal was ze ook moeilijk te pakken, erg narrig naar die mensen toe. ze stond eerst op een andere stal iets verder op maar toen hebben ze haar op de vrachtwagen geladen en naar Oldenhoff zelf gebracht. Hier hebben ze een andere opvoelbox waar ze nergens onderdoor hoeft te lopen. Dus nu gaan ze vandaag proberen te kijken of alles nog in goede conditie is.
Jeetje wat vervelend Ries, hopen dat het mee valt, misschien heeft hij zich wel gewoon verstapt op het land.
Nou hij belde net weer. Er was niets mee te beginnen, zowel in stal als bij de opvoelbox ze heeft er al een deur uitgesloopt en hij zegt als ze verder gaan gebeuren er ongelukken. Dus dat wordt vanavond weer ophalen.. Stom paard, kan ook nooit eens normaal gaan...