Sterkte Mo, hopen dat het helemaal goed komt met je oma.
Zo leuk he, ik heb via Hyves weer heel veel contact met mijn beste vriendin van vroeger. Toen waren we erg close, en hebben we de grootste lol getrapt, nu zijn we allebei mama en hebben een héél ander leven als voorheen, maar we gaan weer net zo goed met elkaar. Ik heb in de afgelopen (ruim) tien jaar best vaak aan onze vriendschap gedacht, en aan wat we allemaal uitgevreten hebben, blkijkt zij nu dus ook te hebben. Jammer dat ze zo ver weg woont...
majo8
Geplaatst: 14-04-09 07:06
Goedemorgen. En na die fijne dagen vrij is het nu weer tijd om te werken
Qache01
Geplaatst: 14-04-09 08:17
Goede morgen
Werken? wat is da? vakantie vieren zul je bedoelen
nee, was omdat degene van AGF vrij heeft, dus moest iemand anders AGF doen en dan was er weer niemand voor koeling, dus dat moest ik dan weer doen. vanavond stond ik sowieso al ingepland. dus is maar éénmalig als het goed is
en ik ben ook weer thuis... vanmorgen werkstukken ingeleverd, en nu leren voor mn herkansing van maandag en mn nieuwe tentamen van dinsdag en nog werkstuk maken voor morgen... verder geen school meer tot 6 mei.. alleen 2 keer naar school voor tentamens.
ook ik heb weer de hele dag gewerkt. moet nog tot en met dinsdag. rick is ook nog op oefening. dus kei gezellig hier in huis
Yannicke
Geplaatst: 14-04-09 17:40
hessel schreef:
nee, was omdat degene van AGF vrij heeft, dus moest iemand anders AGF doen en dan was er weer niemand voor koeling, dus dat moest ik dan weer doen. vanavond stond ik sowieso al ingepland. dus is maar éénmalig als het goed is