Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naoom_

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:41

Moeten we maar voorkomen dan Tong uitsteken

98 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:44

haha deze kan soof niet openen Haha!
Maar Naoom ik ga me omkleden enzo Tong uitsteken Anders ben ik te laat bij jou haha en ik ga trouwens eerst mesten denk ik Ja

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:45

Is goed heur Doei! Maakt mij niet uit Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:45

En maak je profiel nou eens! Schijnheilig

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:00

goede morgen.ik ben ook weer ff terug in town.
enne Kaar dan komt er meteen de vraag welke is de eerste en welke de tweede hihi

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:30

Goezo zo kaar Tong uitsteken
Haha

Begin je het nu te weten Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:36

zo jullie zijn weer lekker druk op de vroege ochtend... ik kom eigenlijk net pas mijn bed uit zeilen... ben nog steeds wel gaar eerlijk gezegd Dromen

Wie weet hoe betrouwbaar zo'n oorthermometr is?
zat gisteravond te trillen als een rietje van de kou, dus ff getempt, Linkeroor gaf 39.4 en rechteroor 39.9????
En net was het 39,3 en 39,5 Bloos

En Soph, wil je de volgende x niets zeggen over snotneus, nu zit ook mijn hele kop nog vol snot Verdrietig
bleghhh ik heb echt geen zin om ziek te worden Verdrietig als t zo blijft dan ga ik morgen maar niet werken denk ik....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:00

Binar schreef:
zo jullie zijn weer lekker druk op de vroege ochtend... ik kom eigenlijk net pas mijn bed uit zeilen... ben nog steeds wel gaar eerlijk gezegd Dromen

Wie weet hoe betrouwbaar zo'n oorthermometr is?
zat gisteravond te trillen als een rietje van de kou, dus ff getempt, Linkeroor gaf 39.4 en rechteroor 39.9????
En net was het 39,3 en 39,5 Bloos

En Soph, wil je de volgende x niets zeggen over snotneus, nu zit ook mijn hele kop nog vol snot Verdrietig
bleghhh ik heb echt geen zin om ziek te worden Verdrietig als t zo blijft dan ga ik morgen maar niet werken denk ik....

oortermometers zijn dus niet betrouwbaar.Op mijn werk moesten we ze daarvoor afschaffen.Het ziekenhuis gebruikt ze wel maar bij koorts zoals jij nu hebt komen ze dus ook weer met een gewone thermometer. Succes en beterschap.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:07

IIeeeuwww!!! Sneakys!! Snel een pagina openen als ik ziek op bed lig he! Das gemeeeen. zo kan ik het ook wel Clown

En Nous het is verschrikkelijk!! Ik lig al twee dagen snotneuzerig op bed en nu ook nog hoofdpijn en spierpijn erbij! Het is niet leuheuk! Boos! Maar goed nog een paar dagen dan zijn we er weer vanaf... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:22

sybje schreef:
IIeeeuwww!!! Sneakys!! Snel een pagina openen als ik ziek op bed lig he! Das gemeeeen. zo kan ik het ook wel Clown

En Nous het is verschrikkelijk!! Ik lig al twee dagen snotneuzerig op bed en nu ook nog hoofdpijn en spierpijn erbij! Het is niet leuheuk! Boos! Maar goed nog een paar dagen dan zijn we er weer vanaf... Knipoog

Dat is bij jou helemala niet nodig, jij doet het toch wel, ook zonder truucje Clown

Ahhh beterschap Soof & Nous Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 16:47

het was echt supper gezellig het stapbuitenritje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 16:51

johnvt schreef:
Bij deze de fanclub voor Diddle geopend, wie meld zich aan

En ik ben nu nog meer fan sinds vandaag, supperdiddle met buitenrijden en saar hoor haha *LOL* We waren even diddle kwijt, liep ie opeens aan de overkant. Haha!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 17:43

Nous en soof beterschap Ach gut

Ben vandaag wezen schaatsen bij de beestenmarkt met een vriendin Lachen
Was wel gezellig Haha!

Nu zit ik hier te trillen van de kou Wow!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:40

pff ik lig ziek in bed Nagelbijten / Gniffelen
morgen mijn laatse werkdag @ De vero moda
waarsch. komt papanaar Vesr
en dan kom ik daarna zelf weer alle dagen dat ik kan Lovers gewoon lekker Haha! jeej

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:54

Schiet allemaal niet op met jullie Boos! Beterschap!!!! Ach gut

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:25

Zeg, Soof, ik weet helemaal niet hoeveel berichten er op één pagina gaan...
Vandaag een relaxed buitenritje in stap door het parrekie in de zon. Het is hobbelig, dus alle paardjes braaf in stap. Hoewel ik eerst de laan al op en neer was gewandeld om meneer beter in de benen te krijgen, was hij toch stijf en had moeite met de hobbels. Uiteindelijk redde hij zich wel, maar met dit weer is ie niet snel warm....Gelukkig waren Diddle en Vesra er ook bij, met hun korte pootjes, dus we liepen niet héél zielig achterop. Warenko wilde wel in de buurt van Joeri stappen, maar dan moest hij even aandraven. En meteen net als Joeri aanstellen, want gewoonlijk galoppeert hij natuurlijk heel de weg...!Ahum! Sigaar Oude paarden...ze willen niet met pensioen, maar met die kou komen ze niet erg op gang. Hij krijgt vanaf NU ook altijd zijn achterbeenwarmers om! Koe

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:53

Heb op Blando buitengestapt Haha! was leuk! Hyper!

Beterschap Soof&Nous Ach gut

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:35

Jetta schreef:
Zeg, Soof, ik weet helemaal niet hoeveel berichten er op één pagina gaan...
Vandaag een relaxed buitenritje in stap door het parrekie in de zon. Het is hobbelig, dus alle paardjes braaf in stap. Hoewel ik eerst de laan al op en neer was gewandeld om meneer beter in de benen te krijgen, was hij toch stijf en had moeite met de hobbels. Uiteindelijk redde hij zich wel, maar met dit weer is ie niet snel warm....Gelukkig waren Diddle en Vesra er ook bij, met hun korte pootjes, dus we liepen niet héél zielig achterop. Warenko wilde wel in de buurt van Joeri stappen, maar dan moest hij even aandraven. En meteen net als Joeri aanstellen, want gewoonlijk galoppeert hij natuurlijk heel de weg...!Ahum! Sigaar Oude paarden...ze willen niet met pensioen, maar met die kou komen ze niet erg op gang. Hij krijgt vanaf NU ook altijd zijn achterbeenwarmers om! Koe

haha als ik jou was zou ik hem helemaal inpakken.
maar ritje was heerlijk alleen snapt Joepi nu eenmaal niet dat hij de hele ronde moet stappen.hihiIn ieder geval heeft hij de zijgangen nog even kunnen oefenen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 08:11

zo ik was gister laatste en nu dus eerste.
goedemorgen.
hoop dat alle zieken al wat opknappen vandaag.
Ik ga zo ff naar stal en dan ga ik een dagje naar de sauna.Daar zal ik voorlopig niet meer komen.Zal in duitsland weer wat op moeten zoeken.Dus vandaag tussen alle verhuisdrukte in met heen en weer rijden en inpakken heb ik een dagje vrijgenoen.Heerlijk

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 08:40

mogguh, toch lekker 2e

Ben toch naar t werk gegaan, had vanochtend geen koorts maar voel me toch nog niet heel tof....
ff snel de post wegwerken en mijn mail nalopen (zijn er helaas aardig wat!!) en dan ga ik weer lekker richting huis
Nu snel wat doen, des te eerder heb ik de zooi weggewerkt Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 08:45

o trouwens, ik denk dat Ko en Tank binnenkort niet meer samen mogen hoor... Ko en Tank worden ineens speelmaatjes, hartstikke leuk natuurlijk
Gisteren stond Tank met Chess in de bak en Tank pakte Chess in zijn nek en liet niet meer los Bloos Ahum, heeft'ie niet van Ko hoor Schijnheilig Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 09:11

Haha Joerie snapte inderdaadniks van de stap Schijnheilig
Maar wij hielden je wel gezelschap, toch jet? Haha!

haha Ko was inderdaad lekker bezig gister in de losgooibak Nagelbijten / Gniffelen

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 09:22

Doei!

Tankie word nog eens wild Nagelbijten / Gniffelen

Straks lekker met Fam naar de paardjes en dan lekker wandelen Lachen

En middag naar de bios Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:35

tenkie wordt niet wild maar was het altijd al hoor.tessa en ik hebben hem meer wilde dingen zien doen.Maar als anderen of amanda keken deed hij gewoon net of hij gek was haha.
zou vandaag naar de sauna,had 1 keer niet besproken zat die vol.Nou dan ga ik morgen,heb meteen gereserveerd.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 18:16

Bios was leuk Lachen

Vannochtend weer aantal leuke foto's gemaakt van de paarden toen ze weer lekker in de bak stonden te spelen Pling