98
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anders ben ik te laat bij jou haha en ik ga trouwens eerst mesten denk ik
Maakt mij niet uit

als t zo blijft dan ga ik morgen maar niet werken denk ik.... Binar schreef:zo jullie zijn weer lekker druk op de vroege ochtend... ik kom eigenlijk net pas mijn bed uit zeilen... ben nog steeds wel gaar eerlijk gezegd![]()
Wie weet hoe betrouwbaar zo'n oorthermometr is?
zat gisteravond te trillen als een rietje van de kou, dus ff getempt, Linkeroor gaf 39.4 en rechteroor 39.9????
En net was het 39,3 en 39,5![]()
En Soph, wil je de volgende x niets zeggen over snotneus, nu zit ook mijn hele kop nog vol snot![]()
bleghhh ik heb echt geen zin om ziek te wordenals t zo blijft dan ga ik morgen maar niet werken denk ik....

Maar goed nog een paar dagen dan zijn we er weer vanaf...
sybje schreef:IIeeeuwww!!! Sneakys!! Snel een pagina openen als ik ziek op bed lig he! Das gemeeeen. zo kan ik het ook wel
En Nous het is verschrikkelijk!! Ik lig al twee dagen snotneuzerig op bed en nu ook nog hoofdpijn en spierpijn erbij! Het is niet leuheuk!Maar goed nog een paar dagen dan zijn we er weer vanaf...

johnvt schreef:Bij deze de fanclub voor Diddle geopend, wie meld zich aan
We waren even diddle kwijt, liep ie opeens aan de overkant.

gewoon lekker
jeej
Beterschap!!!!
Oude paarden...ze willen niet met pensioen, maar met die kou komen ze niet erg op gang. Hij krijgt vanaf NU ook altijd zijn achterbeenwarmers om!
was leuk! 
Jetta schreef:Zeg, Soof, ik weet helemaal niet hoeveel berichten er op één pagina gaan...
Vandaag een relaxed buitenritje in stap door het parrekie in de zon. Het is hobbelig, dus alle paardjes braaf in stap. Hoewel ik eerst de laan al op en neer was gewandeld om meneer beter in de benen te krijgen, was hij toch stijf en had moeite met de hobbels. Uiteindelijk redde hij zich wel, maar met dit weer is ie niet snel warm....Gelukkig waren Diddle en Vesra er ook bij, met hun korte pootjes, dus we liepen niet héél zielig achterop. Warenko wilde wel in de buurt van Joeri stappen, maar dan moest hij even aandraven. En meteen net als Joeri aanstellen, want gewoonlijk galoppeert hij natuurlijk heel de weg...!Ahum!Oude paarden...ze willen niet met pensioen, maar met die kou komen ze niet erg op gang. Hij krijgt vanaf NU ook altijd zijn achterbeenwarmers om!
Ahum, heeft'ie niet van Ko hoor