Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Weet een van jullie iemand op de manege van de EP die nog een verzorgster zoekt?. Bij Petra, ja, het zijn leuke beesten, maar ik zou het ook leuk vinden om op de manege in de les gewoon op een EP te kunnen rijden

Pebbs schreef:alle EP's hebben op de manege al bijrijders/ verzorgers.
heb het pas nog aan frans gevraagd omdat ik vroeg of het kon om met een ander paard Knhs te starten

Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:dat ben ik met je eens mel !
kirsten vind ik heel goed rijden
Nou moeten jullie ophouden! Word er helemaal verlegen van! Zo geweldig vind ik mijn rijstijl ook weer niet

Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:alle EP's hebben op de manege al bijrijders/ verzorgers.
heb het pas nog aan frans gevraagd omdat ik vroeg of het kon om met een ander paard Knhs te starten
He jammer
Ach, misschien ga ik toch nog wel even achter dat leuke paardje op de achterste stadsweide aan, ze zijn er nu, zal ik er naartoe lopen?
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:alle EP's hebben op de manege al bijrijders/ verzorgers.
He jammer
Ach, misschien ga ik toch nog wel even achter dat leuke paardje op de achterste stadsweide aan, ze zijn er nu, zal ik er naartoe lopen?
. Als het goed nieuws is, kom ik niet terug, is het slecht, dan zul je me zo weer terug zien

Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:
Nou moeten jullie ophouden! Word er helemaal verlegen van! Zo geweldig vind ik mijn rijstijl ook weer niet
Geloof dat niemand dat van zich zelf vind.

fryskhynders schreef:tjah.. nieuwe kopen hahaha
nee kun je niet een mooie maken van de drie die je nu hebt?
een andere mooi neusriem op het het hoofdstel van nu?
Citaat:is maar goed ook!!
! Kirsten_S schreef:Zooooo eindelijk bijgelezen ! Al die kwebbeltantes bijelkaar begin je zo een nieuw topic!
Flevolander schreef:fryskhynders schreef:tjah.. nieuwe kopen hahaha
nee kun je niet een mooie maken van de drie die je nu hebt?
een andere mooi neusriem op het het hoofdstel van nu?
Ja bijna jarig he, moet goed komen![]()
Krijg van Elena en de rest op stal een mooie frontriem van kieffer als ze me niet flink in de maling aan het nemen zijn
! Maarjah. dat is best wel moeilijk als je straks weer weg gaat
!
!
Melanieetjuh schreef:Flevolander schreef:
Ja bijna jarig he, moet goed komen![]()
Krijg van Elena en de rest op stal een mooie frontriem van kieffer als ze me niet flink in de maling aan het nemen zijn
Als je je hier al daadwerkelijk zo druk om maakt.. Ben ik echt heeel erg benieuwd naar je debuut.
dat wil ik niet missen
dat wil ik ziieeenn !