Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik ben nu weer koos proviel doos

Astor schreef:Ik ben nu weer koos proviel doos
Looos! Flevolander schreef:Ik smste met een mandarijntje, omdat ik tegen bomen praat...
Liisette_ schreef:Astor schreef:Ik ben nu weer koos proviel doos
profiel!

Astor schreef:Lazise kan echt zo leuk springen he
Echt een leuk ding, mocht daar ook op maar Hendra had mij eerder gevraagd dus had Kitty haar maar in de stapmolen gezet =)
Iriis_ schreef:Astor schreef:Ik ben nu weer koos proviel doos
Dooos?!Looos!

Astor schreef:Ohja sorry
koos proFiel loos
Iriis_ schreef:Astor schreef:Lazise kan echt zo leuk springen he
Echt een leuk ding, mocht daar ook op maar Hendra had mij eerder gevraagd dus had Kitty haar maar in de stapmolen gezet =)
Jaaa, Lazise heeft ook echt veel spring vermogen!

Iriis_ schreef:Melisss.. Als we straks weer buiten springen, kom je dan een keer spring foto's maken?!
!!!
Astor schreef:Haha als jullie ook een keer van mij foto's komen maken
Iriis_ schreef:Melisss.. Als we straks weer buiten springen, kom je dan een keer spring foto's maken?!
Astor schreef:Haha als jullie ook een keer van mij foto's komen maken
Dusss, dat komt helemaal goed!
Nataschaa schreef:Iriis_ schreef:Melisss.. Als we straks weer buiten springen, kom je dan een keer spring foto's maken?!
Als je dat gaat doen, en je maakt een beetje van iedereen foto's dan kunnen ze misschien op de manege site komen !
Nataschaa schreef:Iriis_ schreef:Melisss.. Als we straks weer buiten springen, kom je dan een keer spring foto's maken?!
Als je dat gaat doen, en je maakt een beetje van iedereen foto's dan kunnen ze misschien op de manege site komen !

Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:
Dat probleem gaat ook helemaal opgelost worden!
Ik mag niks zegggen! Maar het wordt leuk !
Astor schreef:Ja dat zou wel leuk zijn =)
Zal ik snel een keer gaan doen dan
& Iris weet je al welke camera het gaat worden?
Een Pentax geloof ik
Hahaha XD
Nataschaa schreef:Er is niets lekkrders dan pepernoten in januarie