Zag er netjes uit hoor Tam, straks kunnen we samen tussen de paardjes starten
En YEAHHHHH Robertj en ik doen zaterdag ook mee bbqen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pff ik sta altijd zo verschrikkelijk stom op foto's
. John wilde persé nog ff stukje wandelen en grazen met Ko en nam op de terugweg maar meteen een klikobak mee...hihi Ko vond het wel prima
morgen weer werken
Binar schreef:Hihi, charming foto, leuk paard maar die berijder had er echt niet opgehoeven hoorPff ik sta altijd zo verschrikkelijk stom op foto's
![]()
Ko is naast trekker-makkie, ook vuilnisbak-makkie. John wilde persé nog ff stukje wandelen en grazen met Ko en nam op de terugweg maar meteen een klikobak mee...hihi Ko vond het wel prima
![]()
Ik ga ook mijn bedje opzoekenmorgen weer werken

Sily schreef:
Sily schreef:Neenee Mike mag niets zien want officieel mag deze foto niet op Bokt
djinnie schreef:Stoere Dikkie Dik... Dat achterbeen gebruik, hij kan het, hij kan het, hij kan het... Nu nog meestal doen ook...![]()
Sil, mijn dank is groot...voor de foto's!
Ziet er heel netjes uit hoor Tam..
duckie schreef:Zozo Fallon,
Vorige week ook al vrij... werk jij uberhaupt nog wel daaro bij de politie![]()
![]()
Is Tommy al gegroeid??
????? Hij durft wel tegen grote Zora!!!!!
Ik ga volgende week ook voor het eerst weer lessen op joepi als het goed is

!

Fammiie_x schreef:Te lang, Ireen en Marioniej, zal ik ze van t weekend op t weiland zetten ?

! Doe ik Blando zijn deken af, zit er direct allemaal poepederrie aan MIJN broek, omdat meneer alles ondergescheten had
! Ik heb hem naar het land gebracht en ben erg strenk geweest. Aniet liep voorop met Ko en Biz, ik erachter met Blando en ja...daar kwam Isaak met de containers achter de fiets aan ratelen! Maar Blandje mocht niet schrikken en had dus direct een pets op zijn giechel te pakken, later nog een keer, want hij dacht dat ie me wel effe een duwtje kon geven...domme
! Je snapt dat de terugweg erg mak verliep...ik most 'm zowat voortrekken! Op het PWAplein had ie het helemaal gehad en kwam ie niet verder dan de tweede tegel...
Effe een douw en een trek en een grote boeh! En ja, toen stond ie in zijn box..uitgeput van die enge juf die met hem had gelopen! En van het rennen in het land, want hij hield niet op met klieren