)Maar je hoeft iig. niet naar school hè?

Heb je nu al laten hechten?
@ Suus: Stofzuiger? Hmm daar weet ik geloof ik niets meer vanaf. Zal wel dom geweest zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Maar , mis nu wel meer maar ach! 
?
Vanavond eindelijk weer paardrijden!

Toen was ik voor Maud!
) 
.. ik zou eigenlijk gister springles gaan doen met gusta
. gewoon lekker nog een keertje en op ons forum stonden 2tijden. ik stond ingedeeld bij de tijd van 8 tot 9. alleen nu was het dus dat de lessen werden samegevoegd. dat hing opstal.. maarja ik kom daar niet meer dus wist ik het niet! dus tja.. kom ik daar al weer wat te laat.. kwart voor 8 en 8 uur les. dus ik het weiland in door de blubber. kan ik mijn paard niet vinden
ik ben nachtblind dus tja dan zie je 20 zwarte vlekken en geen een daar van is mijn paardje
. agja.. later keek er eentje een beetje op en dacht ik van hee die is van mij. .ik haar maar mee heen maar zeker wist ik het nog niet
. later bleek het de goede te zijn maar kwam ik er na dat ik in een mega tempo had opgezedeld en alles in de bak kwam dat de les alang was afgelopen

wij laten het topic niet dood gaan omdat sus zonodig weg moet! ene.. weetje wat leuk was geweest
als ik siska ofzow had gegeten
dan hadden we sis sas en sus gehad
maar ik heet maar gewoon saai lotte
zullen we doen!
ik heet nu voortaan siska!
wil ik wle zo genoemt blijven worden
hebben julle trouwens msn
we kennen mekaar nu lang genoeg denk ik voor msn tohc:P (goed dat klinkt even alsof we gaan trouwen maar ik bedoel het niet zo)
Je hebt mijn hart gebroken
?
maar ik ga weer eventjes!!