Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
dan zoeft ze overal voorbij en is ze moeilijk te houden, vrijdag viel het trouwens wel mee ik heb het welles erger gehad met haar.
.
RianneH schreef:Tja dat weet ik niet. Volgens mij is het ook wel rijtechnisch op te lossen.. Succes iig!
.
. sheilarianne schreef:yes bijna bij de honderd pagina's hea Nadine
?
Super!
Even horen of ze me al missen
Niet moeilijk kiezen dan toch?:P sheilarianne schreef:yes bijna bij de honderd pagina's hea Nadine
HatsikiDildo schreef:sheilarianne schreef:yes bijna bij de honderd pagina's hea Nadine
Leef jij ook nog?
heb heel wat gemist hiero!
)
enz..
lydiakampman schreef:Ben er weeeer!!!:D
Westrijd was heel leeeeuk, mooie manege joh!! Was alleen niet door de eerste ronde.. btje balen, maar degene tegen wie ik moest was ook erg goed:P Alleen de uiteindelijke uitslagen waren beetje verdacht, want zowat alle 1e en 2e prijzen gingen naar mensen van hun eigen vereniging.... Beeetje raar.. Maar helaaas:( ik zat op een paard dat Marco heette:D Echt zoo lief:D Een grote vos en schrok wel vaak... helaas ook tijdens mn proef en daar heb ik een 5 voor gehad.. ook niet echt eerlijk:P maarja.. Heb wel winstpunt gereden dus niet slecht voor de eerste keer dacht ik zo:D:D
@Hatsikidildo: Mooi dat springen zo leuk was!!:D Dironja is idd super:D Maar ook met normaal rijden vond ik haar altijd super:D
@RianneH: Wat vaag man:S Misschien dat je het nu nog eens kunt proberen?? Maarja.. je hebt nu ook al dat andere baantje. En van de zomer weer naar de Hoeve:P Echt stoer als je twee eigen meeneemt!!!:D Maar ik dacht dat je het altijd over maar twee had ongeveer... of in ieder geval daar heb je het het meeste over:P Melissa en Rikst toch?
Oja en 18 maart heb ik genoteerd hoor:D En als ze schrijvers nodig hebben dan bied ik me wel aan:D
Beetje jammer trouwens van de bijrijders... Het is wel het mooiste als je echt iemand vind die het gewoon altijd wil doen.. je hebt er ook niks aan als ze in de winter nooit komen.. dan kan je weer op zoek naar rijders. Maarja.. als je nu niks vind, kan je beter maar genoegen nemen met de goede rijders die nu op je pad komen.
.
, kom jij verder nog weleens op de manege dan?
heb heel wat gemist hiero!
)[/quote]
.
, trouwens wil je nog 's een keer mee naar de manege?
(van BR event)
HatsikiDildo schreef:Ja het is inderdaad een super paardje.
Maar dat is ook de reden dat ik haar lease he, kom jij verder nog weleens op de manege dan?
Ben jaloers hoor dat jij nu bijna elke dag op haar kan rijden
Maar ik kom bijna nooit meer op de manege ... Ben alleen in het weekend in LWD en dan heb ik zooooveel te doen
Maar ik kom binnenkort weer es even langs, want ben wel beniewd naar de nieuwe Fries die op stal staat
Zijn er trouwens nog meer nieuwe paarden bijgekomen??
Zal wel even foto's maken als het lukt.