Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brendalevita

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:34

Hoi hoi,moest ff reageren op bovenstaande,ik vindt dat je niet moet wachten hoor,de mensen moeten maar meer geduldt en tijd in de paardjes steken anders kun je er niet op aan elk paard moet even wennen aan een nieuw iemand je kunt er niet van verwachten dat ze direct maar braaf zijn ,testen hoort erbij hihihi,elke winter is het zo tog zo?Dan moet je misschien iets langer zoeken ,ik weet het ze zijn schaars bijrijders......en die je kunt vertrouwen al helemaal,zal eens om me heen horen voor je gr !!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:48

Ja springen is echt leuk Haha!.
Dironja krijgt waarschijnlijk 2 hoefijzers voor, omdat ze dan beter in balans is en dan (hoop ik) minder vaak door haar benen gaat zakken, (zal Dennis even regelen).
En haar hoef is alweer gespleten dus moet ook weer gedaan worden.
Ik hoop ook dat we binnenkort weer gaan springen dat vind ik echt geweldig Haha!.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:30

Hhaha, mooi dat je springen leuk vind! Maar wordt ze niet heel heet dan? Of valt dat wel wat mee?

Maar hoe zit dat met die ijzers? Staat ze nu niet al op ijzers dan?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:39

Ja ze wordt echt heel heet dan Tong uitsteken dan zoeft ze overal voorbij en is ze moeilijk te houden, vrijdag viel het trouwens wel mee ik heb het welles erger gehad met haar.
Ze staat nu nog niet op ijzers, het zou wel veel beter voor haar wezen als ze wel ijzers krijgt Lachen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:54

Tja dat weet ik niet. Volgens mij is het ook wel rijtechnisch op te lossen.. Succes iig!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:04

yes bijna bij de honderd pagina's hea Nadine Knipoog

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:15

RianneH schreef:
Tja dat weet ik niet. Volgens mij is het ook wel rijtechnisch op te lossen.. Succes iig!

Het is ook wel rijtechnisch op te lossen Lachen.
Dennis denkt alleen dat het beter is en zoals hij het zei klinkt het ook wel aardig Haha!.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:16

sheilarianne schreef:

Leef jij ook nog Clown?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:26

Ben er weeeer!!!:D

Westrijd was heel leeeeuk, mooie manege joh!! Was alleen niet door de eerste ronde.. btje balen, maar degene tegen wie ik moest was ook erg goed:P Alleen de uiteindelijke uitslagen waren beetje verdacht, want zowat alle 1e en 2e prijzen gingen naar mensen van hun eigen vereniging.... Beeetje raar.. Maar helaaas:( ik zat op een paard dat Marco heette:D Echt zoo lief:D Een grote vos en schrok wel vaak... helaas ook tijdens mn proef en daar heb ik een 5 voor gehad.. ook niet echt eerlijk:P maarja.. Heb wel winstpunt gereden dus niet slecht voor de eerste keer dacht ik zo:D:D

@Hatsikidildo: Mooi dat springen zo leuk was!!:D Dironja is idd super:D Maar ook met normaal rijden vond ik haar altijd super:D

@RianneH: Wat vaag man:S Misschien dat je het nu nog eens kunt proberen?? Maarja.. je hebt nu ook al dat andere baantje. En van de zomer weer naar de Hoeve:P Echt stoer als je twee eigen meeneemt!!!:D Maar ik dacht dat je het altijd over maar twee had ongeveer... of in ieder geval daar heb je het het meeste over:P Melissa en Rikst toch?
Oja en 18 maart heb ik genoteerd hoor:D En als ze schrijvers nodig hebben dan bied ik me wel aan:D

Beetje jammer trouwens van de bijrijders... Het is wel het mooiste als je echt iemand vind die het gewoon altijd wil doen.. je hebt er ook niks aan als ze in de winter nooit komen.. dan kan je weer op zoek naar rijders. Maarja.. als je nu niks vind, kan je beter maar genoegen nemen met de goede rijders die nu op je pad komen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:30

Hey!
Goedzo! Netjes gedaan hoor, en dan al winst rijden op een onbekent paard Tong uitsteken Super!

Haha ja had het altijd over die twee omdat ik die eigenlijk het meeste rij, maar op het moment hebben we vijf knollen op stal.. Vandaar ook dat ik die bijrijders zoek;)

Owh ik heb behoorlijk zin om er weer heen te gaan Haha! Even horen of ze me al missen Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:32

Ja, ik wilde natuurlijk graag door:( Maar ik heb het wel goed gedaan al zeg ik het zelf:D Was ook een leuk paard!!

Moet je al die 5 paarden bijrijden??? Das idd wel veel. Maar je hebt vast wel een favoriet toch?:P

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:46

Jah! waarom denk je dat ik het over die twee 'altijd' heb Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:46

Tong uitsteken Niet moeilijk kiezen dan toch?:P

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:50

Haha ja.. nou.. misschien dat ik ook wel de jonge draver mee neem. Dan kan ik haar dan mooi beleren en is er begeleiding bij.. dus twijfeltwijfel..

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:54

oja.. dat is inderdaad wel het overwegen waard.. dat zou ik idd wel doen, dan heb je gewoon goede hulp bij de hand

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:28

sheilarianne schreef:

Jaa, eindelijk Haha!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:22

HatsikiDildo schreef:
sheilarianne schreef:

Leef jij ook nog Clown?

ja leef ook nog gelukkig! Clown heb heel wat gemist hiero!

enne... waar gaat het nu over(geen zin om alleste gaan lezen Bloos )

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:38

De Hoeve!!
Hahaha, standaard dingen zeg maar. Dekjes oftewel inkopen doen bij een ruitersportzaak Knipoog enz..
Het gaat zo z'n gangetje Tong uitsteken

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:39

lydiakampman schreef:
Ben er weeeer!!!:D

Westrijd was heel leeeeuk, mooie manege joh!! Was alleen niet door de eerste ronde.. btje balen, maar degene tegen wie ik moest was ook erg goed:P Alleen de uiteindelijke uitslagen waren beetje verdacht, want zowat alle 1e en 2e prijzen gingen naar mensen van hun eigen vereniging.... Beeetje raar.. Maar helaaas:( ik zat op een paard dat Marco heette:D Echt zoo lief:D Een grote vos en schrok wel vaak... helaas ook tijdens mn proef en daar heb ik een 5 voor gehad.. ook niet echt eerlijk:P maarja.. Heb wel winstpunt gereden dus niet slecht voor de eerste keer dacht ik zo:D:D

@Hatsikidildo: Mooi dat springen zo leuk was!!:D Dironja is idd super:D Maar ook met normaal rijden vond ik haar altijd super:D

@RianneH: Wat vaag man:S Misschien dat je het nu nog eens kunt proberen?? Maarja.. je hebt nu ook al dat andere baantje. En van de zomer weer naar de Hoeve:P Echt stoer als je twee eigen meeneemt!!!:D Maar ik dacht dat je het altijd over maar twee had ongeveer... of in ieder geval daar heb je het het meeste over:P Melissa en Rikst toch?
Oja en 18 maart heb ik genoteerd hoor:D En als ze schrijvers nodig hebben dan bied ik me wel aan:D

Beetje jammer trouwens van de bijrijders... Het is wel het mooiste als je echt iemand vind die het gewoon altijd wil doen.. je hebt er ook niks aan als ze in de winter nooit komen.. dan kan je weer op zoek naar rijders. Maarja.. als je nu niks vind, kan je beter maar genoegen nemen met de goede rijders die nu op je pad komen.

Ja het is inderdaad een super paardje Haha!.
Maar dat is ook de reden dat ik haar lease he Knipoog, kom jij verder nog weleens op de manege dan?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:41

[/quote]

ja leef ook nog gelukkig! Clown heb heel wat gemist hiero!

enne... waar gaat het nu over(geen zin om alleste gaan lezen Bloos )[/quote]

Haha het gaat overal over Knipoog.
Dan weer over de manege dan weer over andere paarden Knipoog, trouwens wil je nog 's een keer mee naar de manege?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:09

Oke, bordeaux met geel/lichtbruine rand als dekje voor Kai, ja of nee? Clown (van BR event)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:43

Nou, het zou wel op Kai staan hoor.. Maar ik vind zelf dat er wel mooiere dekjes zijn Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:44

Zoals... noem es wat

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:45

HatsikiDildo schreef:
Ja het is inderdaad een super paardje Haha!.
Maar dat is ook de reden dat ik haar lease he Knipoog, kom jij verder nog weleens op de manege dan?

Haha tuuurlijk Haha! Ben jaloers hoor dat jij nu bijna elke dag op haar kan rijden Tong uitsteken Maar ik kom bijna nooit meer op de manege ... Ben alleen in het weekend in LWD en dan heb ik zooooveel te doen Tong uitsteken Maar ik kom binnenkort weer es even langs, want ben wel beniewd naar de nieuwe Fries die op stal staat Lachen Zijn er trouwens nog meer nieuwe paarden bijgekomen??

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:49

Nog geen nieuwere, voor zover ik weet. De loopstal komt geloof ik als Marisca er weer is.

Ik ontvang morgen of overmorgen Kai's nieuwe hoofdstel van Kavalkade Haha! Zal wel even foto's maken als het lukt.