Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anoush ik heb nog geen pavokoeken nodig, heb er nog genoeg. Ik laat het je wel weten tegen die tijd en in het ergste geval kan ik ze nog bestellen bij de molen en heb ik ze de week daarop dus.......
. Hij heeft gestapt, gedraafd en gegalloppeerd. Niets helemaal geen abnormale reactie.
of hij was echt bang afgelopen zaterdag en zondag? Hij trilde wel heel erg en was aan het snuiven en vreselijk gespannen maar wat het ook is hij moet er nu toch echt doorheen want zo heel erg vindt ie het nou ook weer niet hoor met die beugels. Hij zou er dan vandaag ook last van moeten hebben. OOOOOO paarden!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk zijn wij het de mensen en niet de paarden 

Schrok Vesra, ik maar niet snappen waarvan. was t dus van die pony 
Ik reed voor t eerst weer normaal 

..
, maf beest:))
Kletskous ook, die Syl... (enne, ik ben onschuldig, maar er zaten van die hamsters enne van die cavia's enne van die.... Me is in love!)

? 

Jetta schreef:Hèhè...ben net thuis! Johnnieboy gaat Renkie voor me opstrooien! LIEF!!TOPPIE
Kom morgen rond tienen al die lieve peerden buten zet'n!
Nu heb ik een hoofd als een ei! Wat kunnen die vakbonden mierenfucken zeg!

? Xeen schreef:
Vakbonden wat zijn dat nou weer?
) hahahaha!
), mooi volslank lichaam en allemaal vlekjes. Hoe kan je daar als knappe vent nou nee tegen zeggen? Kan niet, toch?
Voor een tijdelijke relatie

djinnie schreef:Syl, als jij nou een mooie cavia vent zoekt, dan kan mijn caviavrouw eens lekker daten! Iemand nog een caviavent die een cavia vrouw zoekt. Ongeveer 2 jaar (ik dacht 1 ja, maar toch niet, he Syl), mooi volslank lichaam en allemaal vlekjes. Hoe kan je daar als knappe vent nou nee tegen zeggen? Kan niet, toch?
Voor een tijdelijke relatie
ik vind het idd ook wel een grappig idee van die cavias

Jetta schreef:Hèhè...ben net thuis! Johnnieboy gaat Renkie voor me opstrooien! LIEF!!TOPPIE
Kom morgen rond tienen al die lieve peerden buten zet'n!
Nu heb ik een hoofd als een ei! Wat kunnen die vakbonden mierenfucken zeg!