Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Hi, shirley,laat hem meteen bellen hoor met Avl,
dr, Braakhekke of Dr Doornebal zijn prima artsen.
Brenda Morgenavond zo rond half 8 kan ze nl eerst lekker buiten staan.Sterkte met jouw Oma.

. Ik ga ook slapen. Welterusten
gezellig hoor 

Zirano schreef:IK ga deze dag afsluiten met een welterusten naar iedereen,want mijn bed ziet er weer heerlijk uit.
Annemieke mocht je nog kijken nog bedankt voor Zirano,jouw puber doe ik als Laura het niet gedaan heeft en het weer het toelaat lekker buiten zetten(met die van mij natuurlijk)OOk jij welterusten.
Allano2502 schreef:Gieltje2002 schreef:Kim, ik hoorde van Annemieke dat je toch in je box blijft staan. Ik vind het wel jammer, maar goed het is nou eenmaal zo (niet jammer dat je blijft staan, maar wel dat Volmer er niet kan staan, snap je het nog?!?!). Maar als je dan blijft staan moet je echt wel je onderschrift aanpassen!!!Je bent Gilles er vergeten bij te zetten. Is tenslotte wel overbuurman van Allano!
haha ja ik snap je nog hoor;) en ik zal me onderschrift veranderen komt gilles er ook bij te staan;)
(is al 11 jaar geleden, maar toch)
Ik ben alweer klaar met school moest alleen een toetsje maken
Dabo schreef:Ik ken ook zo'n verhaal Natas... mijn vader had zo'n last van zijn armen, dokter schrijft hem ook paracetamol voor. Smiddags lag ie dood in zijn bed(is al 11 jaar geleden, maar toch)
Maar dat de muizen rondlopen in die kamer? Welk ziekenhuis was dat in hemelsnaam..?![]()
bloempie186 schreef:goeiemorgen!!!
tja die grond blijft hard he? toch jammer voor die stuiterende telefoontjes....gelukkig valt die van mij niet zo snel uit elkaar.....hij is nu al 3 keer van mn paard gelazerd, hij heeft er ook duidelijk littekens aan overgehouden, maar echt stuk izzie niet geweest!
hahaha