Whahaha zeg nog niks misschien zegt ze het zelf wel wie weet. Maar dat is aan haar
Mootje
Geplaatst: 12-05-09 14:48
Zit aan twee mensen te denken, want Shar en ik vallen al af. Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt, want de ander is denk ik niet helemaal jouw ding en aangezien daar ook het een ander op de planning staat
Wie weet zit je er wel gruwelijk naast Of niet kan ook of is het misschien totaal niet mijn type paard... Ze zit op bokt maar of ze ook in dit topic zit is een 2e Lalalalala Ben nu wel heel gemeen he
Ga misschien tattoo nemen. Moet nog wel goed zoeken hoor ff ideeen op doen en dan zelf eigen draai aan geven. Dan laat ik me vader en Sanne iets ontwerpen wat er dan in word verwerkt. Omdat 2 mensen zijn waar ik echt heeeeel veel om geef.
Maar in ieder geval of iets in me zei naar me buik toe, op me rug, of iets wat naar binnen loopt op je schouder beetje moeilijk uit leggen maar moet nog goed nadenken hoor. Dus duurt vast nog wel ff een jaar al is het niet langer...
Dit vind ik ook wel heel mooi alleen tegroot. Ik wilde hem eerst kleiner en dan schuiner dat hij iets meet over je buik loopt maar dit is toch ook wel heel erg mooi.... En ik heb niks met bloemen maar goed wel heel vrouwelijk... Maar ff als voorbeeld.