Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuperLiesje

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:12

Jolien87 schreef:
Hahaha moet ze maar beter gaan rijden;) Maar ik begreep uit jouw vorige berichtje dat het niet kon ofzo wegens tijdgebrek, maar ik ga die brief schrijven dus kleine moeite om jouw naam er ff bij te zetten;) Geen probleem verder dus:P

Maar ff voor de goeie orde, ik zet de volgende namen onder de brief:

-Jolien Drost
-Linda Ruth
-Annelotte te Kleij
-Priscilla? (Weet je achternaam niet:P)
-Dymphke (Hier weer geen achternaam)
-Lisanne, jouw naam ook?

Ik geloof niet dat het veel zin heeft om mijn naam er onder te zetten.. ik rij nooit wedstrijden.. en heb verder ook niet meer echt met wk te maken (reed ooit bij haar in de les.. maar dat is al een tijdje geleden)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:43

Ok, dan skip ik jouw naam:) Ik moet straks om half 2 werken dus de mail komt nog niet af vandaag denk ik, maar morgen heb ik mooi de tijd:) Als die klaar is, zal ik hem eventjes naar iedereen pb'en die haar naam eronder heeft staan, voordat ik hem opstuur. Zodat we evt wat dingetjes kunnen aanpassen:)

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:32

millennium schreef:
maar WAAROM mogen pensionklanten WEL meedoen, en leden die niet stallen op de haerst niet? Wat is in vredesnaam het verschil?

Ik kom mooi optijd hier mee he.. maar de wedstrijden zitten altijd al vrij snel vol en dan zijn er altijd nog manegeklanten die mee willen doen. Er is gewoon maar een beperkt aantal plaatsen, dus als er 60 plaatsen zijn en er komen 10 mensen van buitenaf, dan betekent dat dat 10 manegeklanten niet mee mogen rijden. Beetje oneerlijk, lijkt mij.

Oh en trouwens, hier wil ik iets aan toevoegen. Ik vind het verre van netjes om hier over iemand te praten, of het nou waar is of niet wat je zegt. Natuurlijk, je zegt niet de volledige naam, maar iedere idioot die op de manege rijdt weet prima waar je het over hebt. Priscilla zei al: de sfeer lijkt er niet op vooruitgegaan. Nou, van dit soort geblabla online, dáár gaat de sfeer pas van achteruit Knipoog. Ik ben al niet van het roddelen, maar om het online te doen waar werkelijk iedereen het kan lezen vind ik echt lomp.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:10

Nou Dit is niet echt roddelen, roddelen is het als we het doen zodat nieman het weet, nu kan iedereen er eerlijkover mee praten..
maar de verenigign is er voor de leden, niet voor de manegeklanten.. daar is de manege voor.!!!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:11

De manegeklanten moeten om wedstrijden te rijden ook lid zijn van de vereniging. Vraag maar aan Annelotte hoe snel zij d'r formulier in moet leveren wil ze nog mee kunnen doen..

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:18

ja dat snap ik... maar de vereniging is er toch voor al zijn leden, niet alleen voor de manege klanten..
De manege is er voor zijn klanten..
De Rv is er voor zijn leden..

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:21

Ohja zo. Nouja zoals ik op msn ook al zei: ik vind het inderdaad oneerlijk dat jij niet mee mag doen omdat je altijd pensionklant geweest bent en ook pensionklant zou zijn als je niet je paardje bij je moest hebben voor school. Maar ik snap wel waarom andere mensen die verder weinig met het hele gebeuren te maken hebben niet mee mogen rijden met de onderlinge wedstrijden.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:33

ja maar, lid is lid, en als de vereniging dan een wedstrijd organiseert, moeten alle leden mee kunnen doen aan een wedstrijd vind ik, niet alleen de leden die op de manege rijden

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:35

Alle leden? Dus ook iemand die niet op de manege rijdt, daar geen les heeft gehad en daar geen paard heeft staan? Ten koste van iemand die jarenlang elke week komt rijden en ook lesgeld betaalt? Als er plek is mag van mij iedereen meedoen, maar dat is nou eenmaal niet zo.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:55

die mensen worden toch lid zodat ze wedstrijden mogen rijden? Ik vind dan dat de vereniging moet zeggen dat zulke mensen geen lid mogen worden..

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:57

Ik heb er niet helemaal verstand van hoor maar is het niet zo dat je lid moet zijn van een vereniging om een startkaart aan te vragen? Dus dan kunnen mensen ook geen lid worden voor puur een startkaart..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:59

nee maar voor de onderlinge wedstrijden moet je lid zijn van de vereniging.. voor de rest heeft die vrij weinig voordelen volgens mij

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:02

Dat je voor de onderlinge wedstrijden lid moet zijn is opzich logisch, want de verenigign organiseert ze.
leden die puur alleen voor de startkaart lid zijn, dat ze die weigeren oke, snap ik. als ze plek te kort hebben, die hebben verder helemaal niks met de manege of vereniging te maken, komen er nooit.
maar mensen die er altijd gereden hebben, daar moeten ze anders mee omgaan.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:49

Flor schreef:
Alle leden? Dus ook iemand die niet op de manege rijdt, daar geen les heeft gehad en daar geen paard heeft staan? Ten koste van iemand die jarenlang elke week komt rijden en ook lesgeld betaalt? Als er plek is mag van mij iedereen meedoen, maar dat is nou eenmaal niet zo.

Linda en ik hebben beide jarenlang op de manege gereden, linda heeft echter haar eigen paard daar gestald, ik niet, maar wij zijn beide nog steeds lid van de vereniging, betalen lidmaatschap. Het draait toch om de vereniging? Niet om de manege? En is het duidelijk om hoeveel mensen het gaat van buitenaf? Tot nu toe gaat het om, wat zal het zijn, 4 personen?

Edit: Daarnaast ben ik correspondent voor de "Tact..." geweest (tact is er mee gestopt), heb vaak foto's gemaakt (staan ook op de site), ben aantal keren vrijwilliger geweest.
Laatst bijgewerkt door millennium op 11-07-07 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:52

Flor schreef:
Oh en trouwens, hier wil ik iets aan toevoegen. Ik vind het verre van netjes om hier over iemand te praten, of het nou waar is of niet wat je zegt. Natuurlijk, je zegt niet de volledige naam, maar iedere idioot die op de manege rijdt weet prima waar je het over hebt. Priscilla zei al: de sfeer lijkt er niet op vooruitgegaan. Nou, van dit soort geblabla online, dáár gaat de sfeer pas van achteruit Knipoog. Ik ben al niet van het roddelen, maar om het online te doen waar werkelijk iedereen het kan lezen vind ik echt lomp.

Snap ik, heb mijn eigen mening 1 keer gegeven, redelijk netjes al zeg ik het zelf, heb verder niks over de persoon in kwestie persoonlijk gezegt. Alleen de ervaring zelf. Lijkt me oké, toch? Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:25

Wij mogen onze ervaringen met iemand vertellen.. Iedereen kan het lezen dus roddelen wil ik het niet noemen. iedereen is vrij om hier zijn mening te geven en er bij te komen.. ook de persoon in kwestie..
ik heb gewoon heel veel slechte ervaringen met die persoon.
En ik mag die ervaringen best aan anderen vertellen.
Heb nog lang niet alles verteld. t ergste laat ik maar achterwege.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:58

Ik heb al een klein opzetje gemaakt voor de brief...met een beetje geluk is die morgen af:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 08:08

Flor schreef:
De manegeklanten moeten om wedstrijden te rijden ook lid zijn van de vereniging. Vraag maar aan Annelotte hoe snel zij d'r formulier in moet leveren wil ze nog mee kunnen doen..

Vorige wedstrijd was er een meisje(weet r naam niet, maar was iets met een s...) die deed zowel op een manegepaard als haar eigen paard mee... nee dát is lekker eerlijk Scheve mond... Terwijl dat meisje met haar eigen paard nooit op de manege komt... Dat is dan toch raar? Die komt volledig van buitenaf wat dat paard betreft... En toch mag ze meedoen Verward Krommer kan het allemaal niet lijkt me.

Ook ik ben van mening dat het niet echt roddelen is. Dan zouden we het idd wel zo doen dat niemand het verder kon lezen... Maar dat doenw e niet. Van mij mag ze het ook lezen als het toevallig zo komt. Misschien dat ze dan eindelijk beseft dat ze zo alleen maar meer en meer mensen 'tegen' zich krijgt...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:05

Jolien87 schreef:
Ik heb al een klein opzetje gemaakt voor de brief...met een beetje geluk is die morgen af:)

Ik ben vanaf vandaag tm maandag weg. Kan je mij anders de opzet al pb'en? Neem aan dat alles wel oke zit met de brief Lachen Maar zo heb ik toch een beetje een idee Lachen

Millenium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:19

Meiden ik ben het helemaal met julie eens!!!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:51

Goedemorgen iedereen Tong uitsteken
In de biref kunnen we toch ook bepaalde opties in zetten hoe ze het misschine anders kunnen doen? dat we met ze meedenken..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:10

@ Amethyst bedoel jij Sharone? Want zij komt elke week trouw op manege met haar eigen paarden lessen. Elke dinsdagavond. Weet niet of jij die bedoelt maar die bedoelde ik dus in eerste instantie wel! Zij rijd met twee a drie paarden in de les bij paul en zij mag niet meer mee starten dalijk.. Maar wat die namen betreft onder die brief weet niet of het nut heeft mijn naam eronder te zetten.. Ik ben en geen lid meer want reed er niet meer en start momenteel ook niet. Maar wou in de toekomst wel weer lid worden.. Maar mijn dochter is wel lid en die wou in de toekomst ook met haar eigen starten alleen deze staat ook niet op de manege en ook dit mocht niet terwijl ze elke week lest op een manege pony. Ik vind het eigenlijk nogal krom! Maar ja kijk maar wat jullie doen! Ik sta wel achter jullie !!!

En weet niet wie die Flor is want in het profiel staat niets maar ik kom wekelijks op de manege en ik vind en hoor ook dat de sfeer onder de pensionklanten niet meer zo is als eerder en dan spreek ik over een jaar of 6 a 7 terug.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:37

Flor is Floor Wels. Staat met haar paard op de manege, en ook wel achter de bar..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:53

Die ken ik dus idd wel hihi.. Ken haar vader ook Gert. Oke thnx Linda

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:45

Jaaa wou al zeggen, je kent mij toch wel? Knipoog. Ik vind de sfeer ook al een tijdje minder, jammer is dat. Tjah, er zijn veel leuke pensionklanten hoor en ook leuke manegeklanten.. maar er is volgens mij ook veel ontevredenheid (zoals je hier dus al kunt lezen) en da's nooit echt goed voor de sfeer..