Zo, één dag niet online en twee pagina's verder. @ bruine: ik ga de komende weken nog wel naar buiten hoor, alleen niet meer naar het bos. Meestal doen we als het koud is een korter rondje, anders voelen we onze tenen niet meer. Als we naar het bos gaan ben ja al snel twee en een half uur weg. Das iets te lang. Ik hoop ook dat het niet zolang winter is. Vandaag was het ook weer snertweer. Morgen zon!! Word altijd beetje sloom van dit weer. Geen zin meer om 's avonds wat te gaan doen en 's morgens niet mijn bed uit te krijgen
bruine: waarom zaten ze niet goed dan? Van wat ik hoor zitten ze redelijk goed. Volgens mij zijn die Toe stoppers gemaakt van rubber, dus lijkt me dat die niet echt verschuiven ofzo
Fen @ je onderschift: "ik word" is zonder t jaja, ik ben ook een zeikerd wel een goeie uitspraak trouwens!
haar voet bleef steeds vast in de beugel zitten, nou was dit een zelf gemaakte constructie, dus zal daarom wel niet gewerkt hebben, verder heb ik er geen ervaring mee.
Hij wilde best doorlopen, maar dan moet je zo hard werken. Dat ging trouwens wel goed. Alleen heb je daar echt een zweep bij nodig en moet je hem continu allert houden enzo.
Mwa, ik kan daarna nog wel heel vrolijk zijn hoor Maar de laatste tijd was ik op de meer 'activere' paardjes gezet en dan opeens zo'n paard. Is weer even omschakelen
bijna kerstvakantie, gelukkig wel ja ik ga wel weer extra werken, maar geen school (en vooral geen huiswerk, proefwerken en cijfers) is wel relaxt voor twee weken