nikje schreef:ohhhh en waarom maakt er nooit iemand foto s van mij als ik rij grrrrrrrr![]()
egt een topper het die orlando??
Zeg maar wanneer en hoe laat

Orlando is gaaf

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nikje schreef:ohhhh en waarom maakt er nooit iemand foto s van mij als ik rij grrrrrrrr![]()
egt een topper het die orlando??
nikje schreef:jaaah heeel vet en het veulen is dan cker voor jou?
LaFunkyJazz schreef:Ze heeft op de 2e foto een lara hoofd![]()
Ik ben benieuwd of ze papieren heeft, zoja wat dr afstamming is
Mick_G schreef:nikje schreef:jaaah heeel vet en het veulen is dan cker voor jou?
Dat zou ik best leuk vinden![]()
Misschien laten we Passion helemaal niet dekken, maar opzich zou het best kunnen als we dan toch de paarden aan huis hebben. Alleen Louise is het er nog niet echt mee eens
Volgens mij is Johnson wel een goede hengst voor Passion. Hij heeft goede gangen, een goede rug, en hij is mooi
Ik heb al wat foto's gezien van zijn veulens en ze zijn echt super mooi, en bewegen heel goed bergopwaarts, dat vind Passion erg moeilijk. Hij zou dus goed kunnen verbeterenEn dan hopen dat het een goedgekeurde dekhengst wordt
Pegasus schreef:Haha, prachtig dat commentaar Mick.
@Joyce : heb die merrie ook even live gezien. Lief koppie heeft ze en ze ziet er goed uit !
Ze wilde wel heel graag aandacht hebben ....
_Angelique_ schreef:LaFunkyJazz schreef:Ze heeft op de 2e foto een lara hoofd![]()
Ik ben benieuwd of ze papieren heeft, zoja wat dr afstamming is
Vind je?
Alleen dat rechte van voren, verder niet?
Klein beetje misschien
LaFunkyJazz schreef:JaLara hoofd
Pegasus schreef:Ijzers voor rotstraal heb ik nog nooit van gehoord.