Zozo, allemaal rijke mensen hier 
Zaterdag na 2 weken weer gereden, gelukkig maar want de afkickverschijnselen vind ik nooit zo prettig 
Eigenlijk zou ik gewoon op Paco rijden, maar aangezien W. door haar rug gegaan was heb ik Noblesse (schrijf je dat wel zo?
) gezadeld. Ze had me dit 3 weken terug ook al aangeboden maar toen heb ik nee gezegd omdat hij toen pas net weer goed liep, en ik bang was m bijvoorbeeld weer kreupel te rijden, of m open te prikken met die lange sporen.
Maar goed, deze keer dus mooi wel aangenomen. Toch maar een keertje uittesten want dat is stiekem natuurlijk wel heel leuk
Het was al een hele klim om in het zadel te komen, en bovenop aangekomen leek het wel of ik overal om me heen paard zag. Hij is natuurlijk heel wat anders dan de kleine compacte paardjes die ik altijd rij. Het was even wennen maar gewoon begonnen met het zoeken naar het gas en de rem en daarna kwam de rest eigenlijk vanzelf. Hij is helemaal niet zo lomp als ik dacht, al gooit hij wel zijn hele lijf in de strijd bij het uittest-gedeelte
Maar verder een heel leuk, lief paard, waar ik graag nog een keertje opstap
. Dus wie weet volgende week zaterdag....