Als je je ijzers toch niet nodig hebt achter, lijkt me dat idd een heel goed idee.
Kan het allemaal goed helen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik wist helemaal niet meer hoe dat moest

Limo_Goldy schreef:Leuk Maaiki
Ik loop op maandag en dinsdag folders en op zaterdagmiddag werk ik op de manege
Limo_Goldy schreef:jaa het is wel heel gezellig op de manege. Ik verdien met mijn folders meestal rond de 9 euro per keer.

Limo_Goldy schreef:Ja ik loop er ook ongeveer 2 uur over. Moet je die krantjes ook nog invouwen of niet?
Limo_Goldy schreef:Okej, ja mijn folders zitten in geplastificeerde pakketjes

Limo_Goldy schreef:Okej, ja mijn folders zitten in geplastificeerde pakketjes
Limo_Goldy schreef:Ja bij mij brengen ze ze ook. Meestal op zaterdag maar de laatste tijd ineens op maandag ochtend heel vroeg. Ik heb liever op zaterdag, want soms kan ik dan op zondag vast wat doen.
Limo_Goldy schreef:Dat is wel beter. Wij moeten ze eigenlijk op maandag en disndag bezorgen en als je het niet red woensdag. Maar mijn begeleider zeg maar die zei dat ik ook wel op zondag mocht beginnen, dat hij liever had dat ik op zondag deed als ik dacht dat ik het niet ging redden dan op woensdag.

Annemarie schreef:Op zondag mogen er (hier) officieel geen folders worden bezorgd, wordt wel eens gedaan natuurlijk, maar niet vaak.