Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 00:25

superlenie schreef:
Tss doe maar. Doet me lekker toch niks.
En pas maar op, ik heb goede contacten met een turk, in het bezit van een wapen het betreft hier wel een plastic waterpistool, maar dat laten we maar in het midden

Nu durf ik natuurlijk niet meer...
En ik heb morgen ook eigenlijk helemaal geen tijd om naar de politie te gaan (bovendien had ik dan al vandaag moeten bellen voor een afspraak )

Is trouwens net zo iets als een paard kopen op de markt en dan ermee naar het buitenland willen rijden. Dan moeten ze natuurlijk officieel een gezondheidsverklaring van de FEI hebben. Als je die dan om 8 uur 's ochtends belt(en dan hebben ze de wagens al vol staan ) krijg je als antwoord dat je minimaal 24 uur van tevoren de chipnummers/levensnummers door moet geven aan ze en dat ze dan komen inspecteren
Alsof ze de dag ervoor al weten welke beesten ze gaan kopen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 00:35

Haha, ja heerlijk die regeltjes.

Heb 1x gehad in Meppel, vroegah.
was met vriendinnetje naar de stad, op de scooter. Komen terug bij scooter, weg scooter.
Hup naar politiebureau ( was tegen 1 uur 's nachts) * ding dong, intercom* 'ja meneer bladiebla politie meppel, zegt u het maar' 'whèeeh, buuuu, de scooter is gejat, we kunnen niet naar huis, scooter weg buuuu '
'u kunt morgen tot 11 uur bellen om een afspraak te maken voor aangifte, eén goedenavond verder'

Maar toen gingen we net zo lang bellen tot er iemand de deur open kwam doen En toen ze zagen dat er 2 zielige meisjes stonden, wilden ze wel helpen en zijn we netjes door oom agent naar huis gebracht. ( moesten wel de volgende morgen gewoon bellen voor de aangifte of course * zucht* )

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:33

Haaiiii....

Nou deedejee dat hoor ik dan zo wel eens van je, aangezien je op de koffie komt...ik kan niet wachten op je roddels....ook ik zit in de boring stal koorn waar maar niks gebeurd...en als je eens een actie hebt...zoals ik laatst een net nieuw paard in het land gooit, terwijl dat niet mocht, dan is het:'oh is toch goed gekomen' ..hihi..wat een verandering zeg!! Zelfs ik * de bitch alll times* zou daar geen ruzie voor elkaar kunnen krijgen.... maar wel op dit forum wahhahaha ..nee ik zal netjes blijven ( i'll try)

@ Superlenie, ik heb meer punten gescoort ..afgelopen week een meeuw tegen de vooruit gehad, en in totaal loop ik zoiezo voor, ooit een hond van manege Noot, die had gelukkig niks, een poes bij huisduinen, had gelukkig ook niks, een eend, wel dood, en nu dus 2 birdies dood gereden en een meisje van 8 aangereden, die had een dubbele botbreuk....jaaa ik loop echt voor op iedereen * alsof je er trots op moet zijn wahaha*..maar was vooral met dat meisje niet mijn fout ( gelukig vond dr moeder dat ook hihi )

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:46

Tsssss halen jullie de mannen van bruin niet zo omlaag!

Nee echt... ik heb dikke heibel geschopt met een ouwe viespeuk die me wou gaan zoenen. Het was meer dan walgelijk, het idee dat ie dat ging doen! HEEEEEEEEEEEEEEELP! Ik heb er nog nooit aanleiding toe gegeven, en dan krijg je zoiets. Gatver. Hij was niet alleen oud, maar ook lelijk.
Ik ben onmiddellijk klaar met zulke mannen. Rot op naar je vrouw en kinderen, en als je zoiets nog een keer probeert, dan licht ik ze met plezier in over je idiote spelletjes!

Zo, deedejee is op oorlogspad!

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 10:51

Oe nou ben ik wel benieuwd wie dat is dan en met welke mannen jij wel allemaal gaat dan .

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 11:31

en ik kom t lekker te weten...t is nu half 11, waar blijf je nou deedejee, of heb je t nu ook druk met die mannen van je

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 11:52

Tss en nu moet ik jaloers zijn zeker kom het ook wel te weten hoor ik kom nl overal wel achter. haha

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 12:07

Klinkt bekend Superlenie Ach, je hoefde iig niet te lopen

Llover: flauw he...Zoek je actie gebeurt er nog niets
Ik doe natuurlijk nooit stomme dingen( ), maar als er eens wat misgaat wordt er wel heel relaxed mee omgegaan

Ik heb echt megazin in volgende week! Belgie here I come!
(straks ga ik nog omscholen na zo'n weekje )

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 13:27

jaaa ik weet t...ik weet t.....jippie ahhaa.....wel erg geestig allemaal..ja jaloers worden denise..jeeyyy!! hihi nee hoor

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 14:22

Ik had natuurlijk nog veel meer smeuiige verhalen en bekentenissen, maar ja, Llover had niks lekkers bij de koffie, dus heb ik maar niet alles verteld.

Was natuurlijk een grapje. Maar Llover is heel betrouwbaar dus die vertelt niks door, toch be?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 14:58

nee uiteraard niet....jij ook niet mijn smeiige verhalen toch?? alhoewel die weet al bijna iedereen sinds de J dorper kermis he hahaa

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:10

hmmzz kom er lekker toch wel achter al moet het met de harde hand

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:02

nou ik had het net anders op stal ook moeilijk deedejee...ze wouden wel weten wat er aan de hand was, welke vieze oude man je had geprobeerd te zoenen...en uiteraard ook met welke je vandaag had gezoend...maar ik kon mij inhouden, ben je nou niet trots op me?
Was trouwens echt gezellig net op stal, ik ben gewoon vergeten om Luc een kus te geven, moest me schamen....maar hij is gelukkig niet meer kreupel..thank god....hihi ikke heel blij!!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:25

ja was heel leuk ik was mee ging ik loma longeren samen met superlenie haha ik had der een lik it gegeven hebt ze 5 min later al weer op monster :p ik heb ok hele leuke fotows gemaakt!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 17:14

Lalala, ik ben eindelijk 16 geworden
En dat gaan we mooi eens even vieren op het ruiterbal

Fijn weekend allemaal, neeltje scheurt naar Indoor Meppel

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:46

Jeeeeuuuuj happy beursday, nu mag je eindelijk op een brommer!

En dan nu iets completely different. Ik wil toch wel een verzorgster voor Nik. Wie weet er nog een betrouwbaar iemand, die niet snel bang is en die het leuk vindt om te doen?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:56

MELISSA....ze zei afgelopen donderdag nog hoe leuk ze Nik vond..en geloof me je moet het doen want ze is heel lief voor dr en ze wil t al onwijs lang!!

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:28

Ja melissa vind nikki leuk

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:29

ja ja de stallen worden eindelijk opgeknapt ze waren gister al bezig met het schilderen van de stallen van robin en flair dus het gaat een beetje netter worden daarzo.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:33

nou ik vind nikki wel leuk hoor maar ik heb al iemand

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:37

Haha dat was echt dom, ik dacht *huh waar is flair? dus ik d8 zal wel bij de stallen van mvr bruin staan, ga ik beau staan opzadelen voor de stal waar flair stond toen, zag ik het niet eens..

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:38

Als melis niet wil vanwege uk ofzo, dan weet ik nog een meisje van 11 hihi

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:40

wie die van leegwater ofzo de jongste?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:44

Nee, marcella meisje uit mn msn.. en bijna familie van mij

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 23:51

hasten schreef:
Haha dat was echt dom, ik dacht *huh waar is flair? dus ik d8 zal wel bij de stallen van mvr bruin staan, ga ik beau staan opzadelen voor de stal waar flair stond toen, zag ik het niet eens..

zeker dom ja ziet er wel leuk uit hoor dat witte aar of het lang wit blijft is ook maar de vraag