Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), dus tja, daar gaat m'n kater 
)
)? Al een beetje bijgekomen van de schrik?
gijsenkim schreef:Ik heb vandaag op een duosulky de drafbaan rondgesjeest............ gaaf joh![]()
![]()

). Dus ik dacht er ffeis niet bij na vandaag. Hupa...zo een hap in mijn schouder. Heb d'r toch een lel gegeven...schrok er zelf van. Lady voelde zich echt schuldig, was ineens heel lief tijdens het buiten wandelen en stak ongeveer d'r koppiej in m'n binnenzak. Net een klein kind die ongelovelijk op z'n donder had gehad. Sla d'r echt nooit en normaal is een HEEE voldoende, maar dit kon echt niet door de beugel. Kan ze wel drachtig zijn en last hebben van losvliegende hormonen, maar bijten kan gewoon echt niet
. Dus ik vertelde dat aan mijn moeder, zegt ze ineens: tja...ze is alleen lief als ik er ben
. Ik denk dat het 'avontuur' van gisteren naar d'r hoofd gestegen is
Binar schreef:Fieke, hoe laat wordt Ufanita gekeurd??
Je laat het ons toch wel zsm weten he??![]()
ik ga voor je duimen dat ze wordt goedgekeurd, je verdient het wel na die vervelende periode
Twinklebel schreef:Er zijn wat problemen omtrent de koop. Zie mijn topic:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=393617&hilit=
Iemand hier die verstand heeft van deze dingen? Ik voel mij er knap beroerd onder.
Jetta schreef:Zal ik even meegaan... ik ben erg goed in mijn poot stijf houden....
Twinklebel schreef:Jetta schreef:Zal ik even meegaan... ik ben erg goed in mijn poot stijf houden....
Ik ben er dus niet heen gegaan voor de keuring. Als het goed is, is zij haar nu aan het laten keuren. Daarna zou ze me opbellen om verder te bespreken. Afijn, ik merk nu dus dat zij in haar recht staat. Als ze goedgekeurd wordt zal ik alles dus gewoon moeten aanvaarden. Ach, het paard vind ik nog steeds erg leuk, en dat te veel betaalde geld is dus een harde les voor de toekomst voor mij. In mijn enthousiasme iets te voortvarend geweest.
Maargoed, eerst maar is kijken wat ze zegt als ze me straks belt. Ze zou er nog over nadenken hoe ze het zou oplossen.
Mijn instructrise heeft aan de hand van een videoband dus bepaald wat zij het paard waard vind. Zij vond de stap van het paard slecht en de draf ook niet tactmatig. Verder een leuk paard, maar hierdoor het geld wat ik er voor zou betalen niet waard. Ze zou me gewoon komen lesgeven als ik besloot het paard wel te kopen en niet boos zijn, maar wilde wel even duidelijk zeggen wat zij er vnan vond.
je koopt toch een paard voor jezelf.............. en niet voor je instructrice
gijsenkim schreef:maaruh![]()
![]()
je koopt toch een paard voor jezelf.............. en niet voor je instructrice
![]()
gangen kan je onder het zadel nog een heel stuk verbeteren.
elady schreef:Gelukkig heb je het op deze manier kunnen oplossen en idd...van fouten leer je![]()
Stom vraagje misschien, maar weten jullie een winkel die borduurt?
Mr.ed borduurt alleen met 'massa-productie'van 10 per keer en ik heb geen 10 dingen die ik wil laten borduren. Misschien een paar mensen bij jullie op stal, kunnen we het samen doen. Maar aan de andere kant willen ze waarschijnlijk 10 dezelfde dingen borduren en niet 10 namen