Nou Marissa, eigenlijk staan alle paarden bij Henk te koop. Maar elk jaar blijkt ook dat er veel minder verkocht worden dan Henk bedacht had. Weet niet waar het meisje het vandaan heeft dat juist Safier wordt verkocht. Heb ik ook nog niks over gehoord. Dus zou nu nog niet verdrietig worden, de kans dat ze er gewoon nog staat is stukken groter dan dat ze verkocht is.
Pff, hier is eind van de middag een ongeluk gebeurd aan het eind van de straat, echt heftig Paard over de omheining heengesprongen en zo op de weg gekomen (die redelijk druk is, al helemaal rond 5 uur..) en een auto is er vol opgeklapt.. Politieauto's, ambulances, technische recherche, brandweer, traumaheli etc, álles erbij Maar het heeft niet meer mogen baten.. Automobilist dood.. Paard kon in eerste instantie nog wel lopen, maar viel even later door inwendige bloedingen dood neer..
Pff, ben er nog steeds helemaal stil van (Eigenaren van dat paard kennen we best goed, daar kwamen onze eerste twee pony's vandaan)
Trouwens, ik heb 23 januari pas écht internet (nu mag ik heel eventjes maar 't is geen ADSL) dus ik kan een tijdje hier niet meer reageren (ben namelijk verhuisd) =(
En wat eef al zei wilde ik ook zeggen haha maris maar eef was me voor alle paardjes staan te koop!
Enne Kiiieeek!! zomaar vergat je me whaha ! ben ik lekker mee met jou!
Enne ik ben dus weer terug uit zandvoort gewone leven is weer begonnen! dus school.. stage enz..! ben nu al bekaf whaha!
En gisteren met carrousel op de manege gesproken met een meisje (rijd ook mee carrousel) en die is dus ookal 2 keer op ponykamp geweest !! dus we kregen allebij vette kriebels!! en zei heeft ook een jaar op SUMMER! (L) gereden haha...! helemaal top en heb nu alleen heimwee.. Mis kamp!
Alle paarden en pony's zijn aan te raden Ik kan niks aanraden want ik ken je niet, en je weet dan toch pas op wie je mag Dus het is gewoon afwachten, en ze zoeken zeker een leuke voor je uit
Jep net wat Kiek zei idd Daar krijg je een paardje toegewezen (Henk en José kiezen vast een leuke voor je uit ) en als je 'm niet leuk vind ruil je gewoon