[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:28

Maak heerlijk veel buitenritjes op mooie plekjes! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:41

Hee Melis! Ziet er super uit! Ik heb ook nog naar de stal gekeken waar jij rijdt. Lijkt me heerlijk zo tussen alle natuurgebieden.. Je bent er ook zo of niet?

Jane_

Re: [HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:16

Wat doe je daar allemaal Melissa? Ziet er goed uit, dat mis ik denk ik nog het meest. Lekker naar buiten :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:43

Iris, Oh echt waar? Om te gaan staan met Djerkoh bedoel je? Ja ik ben inderdaad zo in het bos. 15 min stappen denk ik :D

Jane, Ik rijd de paarden van een jachtruiter. Hij importeert en handeld in jachtpaarden die ik dan door rijd.
Mijn vaste paard Sun is nu al een aantal weken lekker op de wei. Daarom rijd ik nu veel de jonkies :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:50

Astor schreef:
Iris, Oh echt waar? Om te gaan staan met Djerkoh bedoel je? Ja ik ben inderdaad zo in het bos. 15 min stappen denk ik :D

Jane, Ik rijd de paarden van een jachtruiter. Hij importeert en handeld in jachtpaarden die ik dan door rijd.
Mijn vaste paard Sun is nu al een aantal weken lekker op de wei. Daarom rijd ik nu veel de jonkies :D

Wat gaaf zeg :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:21

Astor schreef:

Jaa lijkt me leuk. Wat meer weidegang en meer vrijheid qua rijden en bak tijden natuurlijk. Geen manege gedoe :P Maarja de stap is toch wel erg groot...

Leuk dat je die paarden rijdt! Ze zien er allemaal echt lief en leuk uit! Zijn ze een beetje braaf of ook wel heet?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:47

Iris, Ja dat snap ik wel. Je staat ook zo lang al op de manege! Lastig om daar dan weg te gaan.
Maar het is een heerlijke stal, veel vrijheid inderdaad. En 1 mooie binnenbak waar je altijd kan rijden.
En eigenlijk 3 buitenbakken in 1 tegenwoordig. Super groot en altijd goed te rijden ook in de winter of met nat weer.

En het is hardstikke leuk om die jachtpaarden te rijden, leer er ook veel van. En het veel vrijheid met de paarden.
Als ik wil mag ik er elke dag heen en mag alles met ze doen. Dressuren, springen, bos, crossen etc.
Het zijn van nature erg koele en rustige paarden maar er zit genoeg pit in en heet kunnen ze zeker zijn haha :P

Afbeelding

Afbeelding

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:17

Hee melis hoe is het eigenlijk met het veulen van Aglona? :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:20

Erg leuke foto's melis!!!

Ik leef momenteel in de zevende hemel. .. volgend jaar beginnen met geneeskunde! Ben definitief toegelaten

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:23

gaaf Gina, gefeliciteerd!!!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 21:08

thanks noortje!!!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:13

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 00:20

vandaag ook nog getekend voor studio in adam :):) :):)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:02

Jane, Volgens mij gaat het goed met Ivy. Ze is al echt heel groot geworden. Snel maar een keer gaan kijken bij der!

Gina, Gefeliciteerd meis!! Maak der wat van :D Spannend in Amsterdam wonen! Zal vast de leukste tijd van je leven zijn!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 22:28

thanksss melis :D :D heb er echt heel veel zin in.. vind zo leuk nu naar meubeltjes te kijken enzo

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 07:44

Goede morgen!
Hoe is het hier? Iemand nog wat leuks of spannends meegemaakt haha?
Ik niet echt, behalve dat ze gaan beginnen met het bouwen van ons huisje :D
Als alles mee zit is het in November al af!! Gaat zo snel allemaal.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:07

Ja ik zag het op fb Melissa. Welk huis wordt van jullie? Hoekhuis of in het midden? :)

Ik heb morgen een fotoshoot. Dan sta ik er dit keer voor ipv achter de camera.
Het is allemaal heel gek gelopen maar mijn moeder kwam met deze fotografe in contact.
Mijn ma zegt al jaren dat ik iets met modellenwerk moet gaan doen maar ik vind mezelf niet zo bijzonder eruit springen ofzo. Heeft ze mijn nummer dus aan die fotografe gegeven en wil ze dus een shoot met mij doen haha. Ze hoorde ook dat ik paard reed dus ze had een heel leuk idee in haar hoofd wat je hier vaak ook op bokt wel ziet. Op een fries zonder zadel in een mooie omgeving en dan met een jurk aan etc. Ook wil ze mij gebruiken voor een bohemian style. Maar morgen is de shoot bij een landhuis hier in Zwolle. Lastig uit te leggen wat de setting is maar het is een beetje een deftige look, met een zomerhoed en zonnebril, legging, hakken, blousje haha. Ben benieuwd, vanavond verteld ze me of ze het allemaal red voor morgen want ze kwam er best last minute mee om te gaan doen. Deze fotografe fotografeert meiden die graag modellenwerk willen gaan doen dus ze maakt portfolio's voor ze die ze kunnen laten zien op modellenbureau's etc. Ik dacht ah joh heb ik leuke foto's met kwaliteit van mezelf, m'n ma wil dat ik er meer mee doe wahahha. Eerst maar is zien wat er met deze shoot uit komt :) .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:05

Manon, wij krijgen het huis in het midden. Gewoon een eengezinshuis met zolder, tuin, 2 toiletten, en 2 of 3 slaapkamers :D

Heb je foto's gezien, ze zijn leuk geworden! En ga je er verder mee? :P

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:15

Mooi hoor hebben jullie goed voor elkaar! :D
De fotograaf zei dat je niet kon zien dat het mijn eerste keer was. Ik dacht mee, volgde aanwijzingen perfect op, snapte wat hij bedoelde etc. Ik moest een arrogante rijkeluis vrouw voorstellen haha.

Het is sowieso niet de laatste shoot met deze fotograaf. Een andere fotograaf wil mij ook nog graag voo de lens hebben. Foto's zijn idd leuk geworden maar ik heb mijn eigen haar en make up en ook kleding gedaan dus voor mij oogt het nog als mezelf en gewoontjes. Denk als ik hele andere kleding aan heb en haar en make up gedaan wordt het voor mij al heel anders oogt :) .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:19

Gisteravond model gezeten voor een visagie studente. Fotograaf had dit geregeld, kom ik daar aan bleek het de vrouw te zijn die mijn moeder en mij had opgemaakt en haren had gedaan voor de bruiloft van mijn broer :) . Hoe toeval is dat, kleine wereld. Ik werd 2 keer opgemaakt, de eerste opdracht bond ik het mooiste. De tweede opdracht kreeg ik rode lippenstift op, niet echt mijn ding haha.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:28

Leuk hoor!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 09:46

Bien! hoe gaat het met de zoektocht naar een paard? :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 13:43

Langzaam := hahaha. Paardenmarkt trekt weer wat aan, het is echt gelijk erbij zijn of ze zijn weg.
Maar heb geen haast. Eerste paard, gaat als het goed is minimaal 20 jaar mee, dus moet wel een hele goeie zijn dan hehe :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:24

Je hebt idd alle tijd gewoon :))

Mijn nicht moest vandaag paar paarden bij landgoed maarsbergen rijden, dus balti meegenomen en ben ik lekker in mijn uppie bos daar in gegaan <3 heerlijk beest is het toch.. zelfs in bos is die nog op je pinken te rijden..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:42