Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Astor schreef:Iris, Oh echt waar? Om te gaan staan met Djerkoh bedoel je? Ja ik ben inderdaad zo in het bos. 15 min stappen denk ik
Jane, Ik rijd de paarden van een jachtruiter. Hij importeert en handeld in jachtpaarden die ik dan door rijd.
Mijn vaste paard Sun is nu al een aantal weken lekker op de wei. Daarom rijd ik nu veel de jonkies
Astor schreef:Iris, Oh echt waar? Om te gaan staan met Djerkoh bedoel je? Ja ik ben inderdaad zo in het bos. 15 min stappen denk ik
Jane, Ik rijd de paarden van een jachtruiter. Hij importeert en handeld in jachtpaarden die ik dan door rijd.
Mijn vaste paard Sun is nu al een aantal weken lekker op de wei. Daarom rijd ik nu veel de jonkies
Maarja de stap is toch wel erg groot... 

Spannend in Amsterdam wonen! Zal vast de leukste tijd van je leven zijn!
heb er echt heel veel zin in.. vind zo leuk nu naar meubeltjes te kijken enzo 

. 

.
. Hoe toeval is dat, kleine wereld. Ik werd 2 keer opgemaakt, de eerste opdracht bond ik het mooiste. De tweede opdracht kreeg ik rode lippenstift op, niet echt mijn ding haha.
hahaha. Paardenmarkt trekt weer wat aan, het is echt gelijk erbij zijn of ze zijn weg.

heerlijk beest is het toch.. zelfs in bos is die nog op je pinken te rijden..