Inderdaad...wat een sneeuw , maar was wel blij dat ik de auto niet schoon hoef te vegen....zou namelijk raar zijn als ik dat zou doen en op de fiets wegrij . Ja ja....deze oude rups was de enige oudere vanmorgen op de fiets. Ging redelijk...zolang je het stuur recht houdt is er niks aan de hand . Iedereen verder veilig op het werk gekomen?
Nou, ik ben om 7 uur ingestapt.. kon uiteindelijk met geen enkele mogelijkheid de A12 op.. toen omgereden via Leidschendam richting Zoetermeer, toen stond het ook vast.. Toen was de enige mogelijkheid via stompwijk, dus om 9 uur (!!) uitgestapt op stal, samen met Esther en Herm sneeuw geschept, paarden buitengezet (Cees was met de grote sneeuwschuiver aan de gang), koffie gedronken en toen maar naar mn werk gegaan
En daar ga ik zo rond 2 uur weer weg denk.. ben nu al klaar met de sneeuw..
cassandra84
Geplaatst: 15-01-13 14:00
Ja veilig aangekomen gelukkig werk ik in Zoetermeer, want na lang wachten op de RR uiteindelijk maar gaan lopen. De sneeuw is mooi om te zien, maar het is gelijk zo'n ellende met verkeer
de weekenddrukte viel mij reuze mee moet ik zeggen, ik had me op het ergste voorbereid maar heb een tijd alleen en een tijd met iemand samen in de bak gezeten Maar toch kijk ik elke dag op het langetermijn weerbericht wanneer het weer gaan dooien! vanaf dinsdag in elk geval overdag weer boven nul
Hoe gaat het m'n oude stalgenootjes? Mis jullie wel! En vooral de gezelligheid in de kantine Noah heeft het naar zijn zin tot nu toe gelukkig. Hij wordt daar goed verzorgd, het zelf uitmesten is wel even wennen. Maar gelukkig niet zoveel werk . Ik kijk er vooral naar uit dat we volgend maand lekker in de buurt wonen en niet meer zo lang in de auto hoef te zitten.
He Ilvy. Fijn dat Noah het zo naar zijn zin heeft. Heb je hem nou in groepsverband staan of in een stal? Dacht namelijk dat als hij in groepsverband staat, je niet de mest zelf hoeft te verwijderen.
Fa was erg druk vandaag. Ik was eerst even met hem aan het stappen op het erf omdat de bakken bezet waren, maar hij was alleen maar aan het hinniken en druk aan het doen. Heb hem even los gehad in de kleine buitenbak. Hoefde niks te doen. Hij ging vanzelf rondjes rennen.