Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en hij kan hooooooogggg
woehoeeee 
mafketel

ik schrijf net hoe het met hem ging haha
Ik ben me ook een beetje aan het orienteren voor de ORUN, maar weet dus nog niet welke ik kan gaan volgen.. Aangezien ik L2 dressuur heb gereden, dat ik misschien een ander niveau ofzo mag volgen? Ik heb geen idee.. Ben nog echt aan het orienteren... Melanie_B schreef:Oh okeeIk ben me ook een beetje aan het orienteren voor de ORUN, maar weet dus nog niet welke ik kan gaan volgen.. Aangezien ik L2 dressuur heb gereden, dat ik misschien een ander niveau ofzo mag volgen? Ik heb geen idee.. Ben nog echt aan het orienteren...
Marjolein29 schreef:Pebbs schreef:met je vraag ben je net te vroegik schrijf net hoe het met hem ging haha
OOOHHH maar ik bedoelde je pupkind, niet je paardenkind.
ikke nie begrijpe! maarre die gaat goed hoor, heb het schoongemaakt nadat ik je sms terug had gehad.
Pebbs schreef:Marjolein29 schreef:Ik heb sinds gister een laptop en heb nu gelijk een muisvinger.![]()
Ben echt zo ontzettend onhandig met dit ding, maar mn oude computer moest ik 3 keer per dag reanimerenMarjolein word hiiiiippppp
goed bezig! marrrrr je bent niet ouuuddd! je bent nu gewoon helemaal up to date