Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:29

Shenavallie schreef:
Morgen kan ik trouwens op het werkrooster zien of ik mag blijven of niet. Als ik voor januari nog op de lijst sta, dan ga ik een vreugdedansje doen (die je zelfs in Zaandam kunt voelen, dus ga niet denken dat er een aardverschuiving is :+ ) en anders ga ik met hangende schouders naar huis. Oege had ik vanmorgen al aan de lijn, maar die was vergeten te kijken of ik er op stond. Spannend dus! :D

Eerst nog even een serieuse aangelegenheid vanavond: een condoleance-avond voor de broer van wijlen Dennis' opa. De man heeft op het laatst de artsen gesmeekt of ze hem een spuitje wilden geven, omdat het gewoon onmenselijk was hoe hij moest lijden. Stomme gelovigen ook, dat werd dus niet gedaan... Maar gelukkig was een arts bereid hem een slaapmiddel te geven en dat bleek voldoende. Gelukkig! Dus hij mocht eindelijk hemelen en niet meer lijden! Raar eigenlijk, dat je soms blij voor iemand kunt zijn dat hij/zij mag overlijden... :\

heeft niet met geloof maar met wetgeving te maken.
maar gecondoleerd! Fijn dat hij niet meer hoeft te lijden!

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:40

Tytje wat erg dat hij je zo loopt te frusteren. Heel vervelend om dat je erzelf vaart achter wil zetten en alles af wil ronden. Wat een l u l zeg, lijken ook allemaal op elkaar zeg, zelf de fout in gaan en het dan op een ander afreageren, Wanneer leren ze nou eens consequenties van hun gedrag in te zien en verantwoording te nemen. Sterkte meid.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:42

Was vanmorgen op het uitzendbureau hadden ze nog niks van het architectenbureau gehoord. Gebeld maar de juiste persoon was niet aanwezig en verder wist niemand iets. (volgens mij lijken alle bureaus wel op elkaar). Ben benieuwd wanneer het uitzendbureau wel wat hoort, ben dus nu nog niet ingeschreven omdat het voor mij specifiek om deze functie gaat..... maar in iedergeval heb ik mijn paspoort gevonden

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:54

Nicole1995 schreef:
Net naar Overvecht geweest,Lars wilde een kerststukje maken.Nou ik hou niet zo van kleine friemelige kerststukjes dus maar ff genoeg gehaald om een heel knap kerststuk te maken.Oase staat nu in een emmer vol te weken met water.Vanavond maar ff aan de gang.Lekkere olieen met allerlei luchtjes hadden ze ook dus heb nou heerlijk kerstluchtje in huis op mijn oliebrandertje en nog meer andere geurtjes gekocht.

Hi hi hi, Wesley zou dat ook wel willen! :D Die is helemaal van de kerst... We hebben zowaar sinds gisteravond een kerstboom: zo'n houten dingetje van Albert Heijn van - ik denk - 8 cm hoog, ha ha! :+ Ze maken van de week vast nog een kerststukje op school, dat is voor mij al voldoende. Ik vind het leuk en mooi bij een ander, maar wil het zelf niet in huis. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:56

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Morgen kan ik trouwens op het werkrooster zien of ik mag blijven of niet. Als ik voor januari nog op de lijst sta, dan ga ik een vreugdedansje doen (die je zelfs in Zaandam kunt voelen, dus ga niet denken dat er een aardverschuiving is :+ ) en anders ga ik met hangende schouders naar huis. Oege had ik vanmorgen al aan de lijn, maar die was vergeten te kijken of ik er op stond. Spannend dus! :D

Eerst nog even een serieuse aangelegenheid vanavond: een condoleance-avond voor de broer van wijlen Dennis' opa. De man heeft op het laatst de artsen gesmeekt of ze hem een spuitje wilden geven, omdat het gewoon onmenselijk was hoe hij moest lijden. Stomme gelovigen ook, dat werd dus niet gedaan... Maar gelukkig was een arts bereid hem een slaapmiddel te geven en dat bleek voldoende. Gelukkig! Dus hij mocht eindelijk hemelen en niet meer lijden! Raar eigenlijk, dat je soms blij voor iemand kunt zijn dat hij/zij mag overlijden... :\

heeft niet met geloof maar met wetgeving te maken.

maar gecondoleerd! Fijn dat hij niet meer hoeft te lijden!

Ik had van mijn schoonmoeder begrepen dat hij door van die religieuse artsen geholpen werd en dat die tegen waren. Maar dat er een - niet gelovige - arts was die hem wel een beetje op weg kon helpen. Hoe dan ook: als het inderdaad met wetgeving te maken heeft, dan mag die wat mij betreft vorig jaar al aangepast worden! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:00

winnitou schreef:
Was vanmorgen op het uitzendbureau hadden ze nog niks van het architectenbureau gehoord. Gebeld maar de juiste persoon was niet aanwezig en verder wist niemand iets. (volgens mij lijken alle bureaus wel op elkaar). Ben benieuwd wanneer het uitzendbureau wel wat hoort, ben dus nu nog niet ingeschreven omdat het voor mij specifiek om deze functie gaat..... maar in iedergeval heb ik mijn paspoort gevonden

Jee, dat gaat ook niet makkelijk! Toen ik zelf nog op kantoor werkte, moest ik voor een bepaalde functie ook mensen via een uitzendbureau laten komen. Heel gedoe qua papierwerk en regeltjes en uiteindelijk hebben we er eentje via de "normale" brieven-weg aangenomen. En diegene is er heus wel hoor, maar die heeft waarschijnlijk de sollicitatie op de HOAV-stapel liggen (Heeft Onze Aandacht maar ligt op de Vensterbank), dus dan wordt er al gauw geschermd met afwezigheid. Zo ging het bij ons op kantoor ook vaak: de managers hadden heel andere prioriteiten, maar jouw werk moest wel gisteren af zijn en intussen moest je voor hen smoesjes gaan bedenken. Dat stond me zó tegen! :( Ik hoop oprecht dat ze nog voor de kerstdagen met een positief antwoord komen! ;)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:04

Goh, weet niet wat het is
Maar ben echt tot op mijn bot "sjagrijnig"
Misschien heeft er iets mee te maken
Dat er 2 cruiseboten liggen en daar 4000 fossielen afkomen :+

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:28

hahaha die hackie toch.
Willen die fosielen dan niet bij jou paardrijden ???
Of doe je dat niet meer ??
Want mijn collega komt ook nog begin januari en zij wil graag rijden, weet jij nog iets ???

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:31

Wat een gevlieg en gedoe weer, mijn moeder ligt weer in het ziekenhuis.
Gister ging het weer niet goed en moest ze heen en meteen blijven.
Dan ben je wel meteen weer uit je doen hoor.

Heb wel van alles bijgelezen.
Tytje, sterkte maar weer, gaat niet echt lekker lees ik.
Winn, ik heb vandaag ook nog niets gehoord, maar zit er niet zo achter aan. Ben geloof ik wel ff aan een lange vakantie toe, dus hoop dat ze echt voor jou kiezen.

Sorry, als er verder nog iets was om op te reageren.
Ben niet zo in "the mood"

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:41

Shenavallie schreef:
Oh ja, als je wilt longeren in de cirkel, wees er dan op bedacht dat het één grote gatenkaas is! Ik wilde vanmorgen Maisie longeren, maar dat werd loszetten omdat ze giga op haar muil ging in die kuilen. :(:) Uiteindelijk - terwijl ze los stond (er zit al een paar dagen geen animo in bij haar, dus die stond samen met Chicky alleen maar voor zich uit te staren) - de gaten geprobeerd te dichten, zodat ik uiteindelijk alsnog kon longeren. Daar ben ik na 10 minuten mee gestopt, want het bleef dweilen met de kraan open. Ik hoop dat het vandaag nog gevlakt wordt (of in ieder geval een dezer dagen), maar het zou toch erg fijn zijn als anderen ook na gebruik (lees: loszetten) de cirkel nalopen op "opgravingen". ;)

Tja, als ze weer toestemming gaan geven voor het loszetten van paarden en pony's krijg je dit. Helaas maakt niet iedereen de gaten weet dicht (of beter gezegt....waarschijnlijk ben jij de enige die de gaten dicht weer maakt ;) ) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:42

Tytje schreef:
@Xan, Winn en Shen spannend hoor!!
De dijk is steeds 's avonds zeer goed te doen. Ze pekelen hem goed. Straks komt de makelaar voor een taxatie voor het huis. Hij vroeg of ik alle papieren van het huis klaar wilde leggen, tsja die heb ik niet maar ex wel. Ik netjes gevraagd of ik de papieren kan ophalen, antwoord NEE. Ik moest gewoon naar adem happen.

Balen Tytje :(:) , ik kan me voorstellen dat je woedend wordt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:43

Tytje schreef:
Jammer hoor van de longeercirkel. Buitenbak kan ook al niet grrr grr

Gewoon longeren in de nieuwe binnenbak ;) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:44

Shenavallie schreef:
Tytje schreef:
Jammer hoor van de longeercirkel. Buitenbak kan ook al niet grrr grr

Er stonden vanmorgen wel paarden los in de buitenbak, maar die bleven het hele uur op 1 vaste plek staan: het is/was er spekglad. Zipp stond een uur lang op 1 en dezelfde manier: alle vier de benen ver onder het lichaam en het lijf als een boog erboven. Zag er wel maf uit eigenlijk! :D

Vast gevroren :=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:45

Shenavallie schreef:
Ik zou nog een foto van de taarten op Bokt plaatsen, die Wesley en ik bij Anke hebben gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

WOW...mooi hoor :9

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:48

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
Net naar Overvecht geweest,Lars wilde een kerststukje maken.Nou ik hou niet zo van kleine friemelige kerststukjes dus maar ff genoeg gehaald om een heel knap kerststuk te maken.Oase staat nu in een emmer vol te weken met water.Vanavond maar ff aan de gang.Lekkere olieen met allerlei luchtjes hadden ze ook dus heb nou heerlijk kerstluchtje in huis op mijn oliebrandertje en nog meer andere geurtjes gekocht.

Hi hi hi, Wesley zou dat ook wel willen! :D Die is helemaal van de kerst... We hebben zowaar sinds gisteravond een kerstboom: zo'n houten dingetje van Albert Heijn van - ik denk - 8 cm hoog, ha ha! :+ Ze maken van de week vast nog een kerststukje op school, dat is voor mij al voldoende. Ik vind het leuk en mooi bij een ander, maar wil het zelf niet in huis. ;)

Ik oet zeggen dat ik dit jaar ook (nog) niet zo fanatiek ben, meestal begin ik meteen na sinterklaas al met de kerstspullen van zolder te halen. Maar, het komt nog wel hoor :j . Ik vind het wel leuk om het hele huis in Bling Bling om te toveren.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:50

xan schreef:

Winn, ik heb vandaag ook nog niets gehoord, maar zit er niet zo achter aan. Ben geloof ik wel ff aan een lange vakantie toe, dus hoop dat ze echt voor jou kiezen.

He bah...sterkte met je zelf en je moeder Xan :(:)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:52

Zo, volgens mij ben ik weer helemaal bij. Ga nu koffie en thee zetten en zo GTST kijken,

Latersss!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 20:54

Oja...vanmiddag een mooi Horloge van Hugo Boss voor Erik gekocht, die is a.s. zaterdag jarig. Hij heeft hem wel zelf uitgezocht. Ik had geen zin om alleen op pad te gaan :o .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:01

Hackie schreef:
Goh, weet niet wat het is
Maar ben echt tot op mijn bot "sjagrijnig"
Misschien heeft er iets mee te maken
Dat er 2 cruiseboten liggen en daar 4000 fossielen afkomen :+

kun je ze leuk in nieuwe badkleding helpen

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:20

xan schreef:

Heel veel sterkte.......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:40

Xan heb je net gesproken, sterkte!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:46

ha mijn witte paardrijbroek past. Ben mijn spullen maar bij elkaar aan het zoeken.
Zaterdag gaan de voetbalwedstrijden niet door, dus ook geen kantine dienst (kan dus uitslapen, moest er anders om 8 uur zijn en de avond er voor een verjaardag, wat ben ik weer een gezegend mens).
'smiddags heb ik een golfclinic (zou dat wel doorgaan) en anders wordt het de sauna (mmmmm lekker warm, heb ik meer behoefte aan) of het wordt beide.
Als ik op zondag mijn spullen pas bij elkaar ga zoeken gaat het natuurlijk mis, iets niet te vinden, knoop eraf... .
Chips ik moet mijn laarzen ook nog poetsen. nou morgenavond maar even in het vet zetten.
En nog bedenken wat ik onder mijn jasje aantrek. Heb alleen maar zomerblouses. lekker koud... heb wel een (zwart) thermohemd gekregen van sinterklaas.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 22:49

Spannend hoor Win. Ik zou ZO graag mee doen.

Hoop in januari in ieder geval weer mee te rijden met de les :j .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:53

hoi Smuidra, hoe gaat ie bij jou?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:54

LIQUITA schreef:
Spannend hoor Win. Ik zou ZO graag mee doen.

Hoop in januari in ieder geval weer mee te rijden met de les :j .

tuurlijk, eerst weer even opbouwen hoor Liquita. Mis je wel hoor in de les. (nou was ik er maandag niet)