Shenavallie schreef:Morgen kan ik trouwens op het werkrooster zien of ik mag blijven of niet. Als ik voor januari nog op de lijst sta, dan ga ik een vreugdedansje doen (die je zelfs in Zaandam kunt voelen, dus ga niet denken dat er een aardverschuiving is) en anders ga ik met hangende schouders naar huis. Oege had ik vanmorgen al aan de lijn, maar die was vergeten te kijken of ik er op stond. Spannend dus!
![]()
Eerst nog even een serieuse aangelegenheid vanavond: een condoleance-avond voor de broer van wijlen Dennis' opa. De man heeft op het laatst de artsen gesmeekt of ze hem een spuitje wilden geven, omdat het gewoon onmenselijk was hoe hij moest lijden. Stomme gelovigen ook, dat werd dus niet gedaan... Maar gelukkig was een arts bereid hem een slaapmiddel te geven en dat bleek voldoende. Gelukkig! Dus hij mocht eindelijk hemelen en niet meer lijden! Raar eigenlijk, dat je soms blij voor iemand kunt zijn dat hij/zij mag overlijden...
heeft niet met geloof maar met wetgeving te maken.
maar gecondoleerd! Fijn dat hij niet meer hoeft te lijden!
) en anders ga ik met hangende schouders naar huis. Oege had ik vanmorgen al aan de lijn, maar die was vergeten te kijken of ik er op stond. Spannend dus!

Ik hoop oprecht dat ze nog voor de kerstdagen met een positief antwoord komen! 
Uiteindelijk - terwijl ze los stond (er zit al een paar dagen geen animo in bij haar, dus die stond samen met Chicky alleen maar voor zich uit te staren) - de gaten geprobeerd te dichten, zodat ik uiteindelijk alsnog kon longeren. Daar ben ik na 10 minuten mee gestopt, want het bleef dweilen met de kraan open. Ik hoop dat het vandaag nog gevlakt wordt (of in ieder geval een dezer dagen), maar het zou toch erg fijn zijn als anderen ook na gebruik (lees: loszetten) de cirkel nalopen op "opgravingen".

. Ik vind het wel leuk om het hele huis in Bling Bling om te toveren.
.