loveseben schreef:Kendera schreef:Nou kel, wat een supergoed spontaan idee!! je maakt me blij Wil je echt niet mee naar Vaassen? Voor het buitenzetten en voeren enzo?
__Melis__ schreef: wie zegt dat ik daar 80 rijd dan Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het dan een leuk effect geeft
__Melis__ schreef:nog mr 402 pagina's Als Vanes zo door gaat redden we t nog wel in 2010 hahahaha soms heb je gewoon ff een inhaalslag nodig straks ben ik er 4 dagen niet en dan gaan jullie natuurlijk nog sneller
Kendera schreef:Wil je echt niet mee naar Vaassen? Voor het buitenzetten en voeren enzo? Moet ik even vrij vragen aan de baas
__Melis__ schreef:Ik moet ff de brommer gaan repareren... Mams heeft m gesloopt, en ik mag m'n handen vuil maken :SJa, geef je moeder maar de schuld
__Melis__ schreef:Ik moet ff de brommer gaan repareren... Mams heeft m gesloopt, en ik mag m'n handen vuil maken :SBekijk het is positief, jij mag hem repareren omdat zij het niet kan.. dus jij bent slimmer als mams
loveseben schreef:Ziet er gaaf uit NesKan ik Eep ook meenemen dan? tuurlijk, lekker knus bij ober in zijn stal
Lies, je houd het wel spannendOf is het weer 1 of ander geintje van je Ik ken je inmiddels namelijk al vrij goed
loveseben schreef:Lies, je houd het wel spannendOf is het weer 1 of ander geintje van je Ik ken je inmiddels namelijk al vrij goed WHAHAHA zo'n smurfenplakplaatje
Kendera schreef:loveseben schreef:Ziet er gaaf uit NesKan ik Eep ook meenemen dan? tuurlijk, lekker knus bij ober in zijn stalZouden ze niet eens erg vinden denk ik
Kendera schreef:alleen passen er wel maar 2 paarden in de trailer... dus dat mot je wel ff zelf roggelen... lolSTAPELEEEEEEEEEN
loveseben schreef:Kendera schreef:alleen passen er wel maar 2 paarden in de trailer... dus dat mot je wel ff zelf roggelen... lolSTAPELEEEEEEEEEN Of achterin de bus?