zo even bij lezen hoor. @ joyce, lekker hoor zo lang slapen, balen dat je om moest rijden vanochtend. @ elise, leuk paardje @ karin, die is aardig dik, ben benieuwd naar de kleintjes. @ steef, zie je wel dat het steeds beter gaat op Nick. Lovis ging ook goed gisteravond. In het begin niet zo, maar op een gegeven moment in galop gewoon maar even door gepakt. Toen liet hij eindelijk weer los aan de voorkant.
Zo das best heftig zo'n ongeluk. Elise super leuk paard! Kaar die hamster is schattigg Steeeff we gaaan naar winterswijk ! Mar was fieg nog lief in de molen?
zit het ook net te lezen. niet te geloven. waarom gaan alle goede paarden uit nederland weg?
lovis
Geplaatst: 14-10-10 12:21
lovefi schreef:
Zo das best heftig zo'n ongeluk. Elise super leuk paard! Kaar die hamster is schattigg Steeeff we gaaan naar winterswijk ! Mar was fieg nog lief in de molen?
ja fieg was lief. wanneer gaan jullie naar winterswijk?
Morgen gaan we. Jeetje ben er stil van. Dit is echt heel erg, mijn grote liefde gaat weg bij edward. ook sneu voor hem trouwens. Maarja eerst nog maar is zien of hij onder een ander ook goed presteert.
KarinW86
Geplaatst: 14-10-10 12:24
lovefi schreef:
Kaar die hamster is schattigg
Eternal voelt zich zwaar beledigd!!! :p TSSS Hamster
Ja dat hoop ik ook, maar ik denk het niet. het is best logisch, duitsland slecht gepresteerd op het WK, en hopen door totilas te kopen weer een goede prestatie neer te kunnen zetten. BAH als hij naar isabell of iets dergelijks gaat. kijk ik nooooit meer dressuur.
vraag me af of totilas in duitsland blijft. Paul is toch meer handelaar? Ze hebben het ook al over een evt britse ruiter die er de OS mee wil rijden. (hoop stiekem dat ze niet zo goed met totilas overweg kunnen). als het maar niet net zo afloopt als met okidoki
Zo dit is echt niet leuk. Arme Edward, Arme Toot! Ik mis em nu al :-( Met Lingh kon hij ook niet naar de OS omdat hij een blessure had. Nu met Toot ook niet. Pff ben blij dat ik edward niet ben. Paard weg is niet fijn, als ik mijn paardje nog had, kreeg hij die
Met bond gaat het goed gelukkig. Ik zal eens vragen, misschien zoekt ze nog een bijrijder Kan edward zich aanmelden Ik moet nog even kijken wanneer ik ga oefenen voor 6 november.