Nee, vandaag niet meer. Was alleen gistermiddag. Iedereen had moeite om zijn ogen open te houden. Dus op een gegeven moment werden de blackberries gecheckt voor de voetbalstanden
Ik had het gelezen ja. Heb besloten het filmpje die erbij zit, niet te bekijken. Echt verschrikkelijk.
Splinter
Geplaatst: 16-06-10 11:04
O liset, gefeliciteerd met je pa!
jarrah
Geplaatst: 16-06-10 11:06
Hihi iedereen van die spannende werkzaamheden... stelletje slaapkoppen
Wij moesten met een studiegroepje van school een workshop organiseren voor een maatschappelijk dienstverlenende instelling. Omdat ik als enige al directe connecties heb met het werkveld omdat ik al een baan heb, heb ik mijn manager gevraagd of we de workshop in mijn team mochten verzorgen. Wij zijn toen gaan brainstormen over welk onderwerp we het zouden doen, dat was wel erg lastig omdat zij de proffesionals zijn, en niet wij... dus 'wat hebben wij nou te bieden', dachten wij.. Na veel brainstormen kwamen we op het geniale idee om een workshop over het begeleiden van de MWD-stagiair(e) te organiseren voor de stagebegeleiders en andere geinteresseerden binnen Kwadraad Zoetermeer, omdat wij zelf vorig jaar het hele jaar stage gelopen hebben en dus vanuit onze rol goed konden weergeven waar stagiaires behoefte aan hebben. We hebben deze workshop gisteren gegeven binnen mijn team, ik vond het wel spannend, omdat ook mijn eigen toenmalige stagebegeleider aanwezig was. Maar het was uiteindelijk echt onwijs leuk geworden!! We hebben ontzettend leuke reacties uit het team gekregen, en zelfs de suggestie om de workshop Kwadraadbreed te organiseren (als ze met leuk geld over de brug komen zeker iets om over na te denken)... Ik vond het van tevoren dus erg spannend, het is toch wel even gek om een schoolopdracht uit te voeren binnen je eigen team, maar ik ben er errug tevreden over
jarrah
Geplaatst: 16-06-10 11:14
Splinter schreef:
O liset, gefeliciteerd met je pa!
Dank je wel
Kim: het filmpje bevat weinig schokkends... ik heb ook even overwogen om wel of niet te kijken, maar uiteindelijk toch gedaan... Je ziet voornamelijk de bestuurder van de auto praten en je ziet bloedstrepen op de weg, verder niks
Taverno: in Stompwijk ook een dergelijk geval?
taverno
Geplaatst: 16-06-10 11:18
jarrah schreef:
Taverno: in Stompwijk ook een dergelijk geval?
Dat was vorig jaar of zo(misschien al langer)De baas had het er ooit eens over. Iemand was bij de Blesruiters wezen lessen en die was vergeten zijn paard in te laden.Hij hoefde gelukkig niet ver en reed niet hard maar was wel de Stompwijkse weg zo over gereden. Paard heeft er niets van overgehouden.
Splinter
Geplaatst: 16-06-10 11:19
Gaaf liset! Leuk als het zo goed uitpakt!!
ik ga het filmpje niet kijken, hoeft van mij niet zo