Ben sowieso een beetje verwend denk ik, want het lijkt me geen r**t aan om een shet te verzorgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik kan me voorstellen dat als je echt graag iets te doen wilt hebben dat je zo'n kansje dan aanpakt, maar ik zou het zelf nooit doen
Idd niet eens omdat je niet kan rijden, maar meer omdat je buiten een beetje wandelen nooit iets anders zult kunnen gaan doen. Erop rijden is zonde, inspannen voor de kar is maar voor heel weinig mensen/pony's weggelegd.
Emmaa_ schreef:Ik ben het ook met jullie eensIk kan me voorstellen dat als je echt graag iets te doen wilt hebben dat je zo'n kansje dan aanpakt, maar ik zou het zelf nooit doen
Idd niet eens omdat je niet kan rijden, maar meer omdat je buiten een beetje wandelen nooit iets anders zult kunnen gaan doen. Erop rijden is zonde, inspannen voor de kar is maar voor heel weinig mensen/pony's weggelegd.
Ik ben nog steeds "op zoek" naar een paard om te rijden, maar omdat ik ook stop met rijden op de manege over een tijdje (denk ik) gaat dat ook op een laag pitje
In principe heb ik het er wel voor over om een stukje te fietsen, maar het moet niet te gek worden, vooral in de winter 
mijn paardje ging netjes stappen zoals ik dat vroeg
heb 1.5 uur ontzetteeend lekker buiten gereden
dit gaan we elke week doen en ik mag volgende week ook over de galoppeerbaan op stal
. Terwijl aan de andere kant mensen uit mijn les vaste paarden krijgen en daar ook echt elke week op zitten..
. Ik ben al niet zon springer, en al valt het bij Frans nog wel mee, ik hoef niet om de week te springen

)