Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
riannhuh schreef:bij mijn paard doe meestal ongeveer 6 vlechtjes, bij rivano had ik er 16
ik heb trouwens echt medelijden met jou estelle, hoe hou jij in vredesnaam je pony schoon?rivano is zo ontzettend smerig, en dat is nu zelfs nog een donkere schimmel. en ik ging zijn staart wassen maar die is nu nog helemaal bruin/gelig
riannhuh schreef:Ik ga mn kamer veranderen, heeft iemand ideeën voor behang en waar verkrijgbaar? heb namelijk nog steeds prachtige paardjes op mn muurtoen ik 8 was vond ik dat geweldig, maar nu niet meer
JorisDy schreef:Ow haha, nja ik had hem ook een tik moeten geven maar schrok er zo van.
Ja een vriendin van mij heeft het gedaan, gewoon je hand in de koker en de troep weghalen met betadine. Schrok echt van wat er uit kwam. Leken wel stenen.
ladyisabelle schreef:Nou kwam er op neer dat ik allemaal vruchtwater en andere oliebol in mijn longen had zitten en ik op het randje dood was
Eerst naar L'warden met ambu geracet, toen bedachten ze daar dat ze het daar niet konden behandelen en toen als een malle naar Groningen en daar paar dagen op IC gelegen.
Dus ik heb een duur begin gehad
Was ook nog een baby die het in 1 long had(ik in 2) en die leeft nu niet meer, die is daar toen aan overleden.
Dus je krijgt me niet zomaar dood
(met een pistool natuurlijk wel)
Jill_ schreef:Nee dat snap ik Shanty!
Ik had mij ergens in oktober geselecteerd voor een finale van een wintercompetitie, maar omdat Free kreupel werd kon ik die niet rijden. Maar die finale is vanwege het slechte weer verzet dus nu is hij op 15 maart, en dan heb ik hem denk ik wel weer voor elkaar! Alleeen is het een kür op muziek, en die moet ik dan nog helemaal in elkaar gaan zetten. Dus weet nu niet zo goed of ik daar wel zin/tijd voor heb