Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinus loopt echt lekkerrrrr! Om heeeel eerlijk te zijn vind ik hem fijner lopen dan voor alles gebeurde, en nu is hij nog maar in de opbouw! Ik kan er natuurlijk niet over oordelen vanaf een filmpje, maar als jullie eenmaal weer in de running zijn denk ik dat jullie het B zo door rollen op deze manier
Emmaa_ schreef:Iris wow!Tinus loopt echt lekkerrrrr! Om heeeel eerlijk te zijn vind ik hem fijner lopen dan voor alles gebeurde, en nu is hij nog maar in de opbouw! Ik kan er natuurlijk niet over oordelen vanaf een filmpje, maar als jullie eenmaal weer in de running zijn denk ik dat jullie het B zo door rollen op deze manier
Ben er ook wel trot op! Pebbs schreef:Vind wel dat het lijkt alsof hij wat vlakker loopt ipv dat verende wat hij altijd deed. maargoed dat is moeilijk te beoordelen vanaf een filmpje. vind het fijn voor je dat je weer aan het opbouwen bent
.
.
;

Moet hem weer een keertje in real life komen aanschouwen..
.
.
Ik voel me nu echt schuldig.. Maar ik moet nu vet hard aan wiskunde werken en het wordt ook al donker.. ik weet ook nog eens niet hoe die wijk in elkaar steekt dus ik durf het ook niet zo goed.. En dan zou ik het morgen kunnen doen, maar dan moet ik 's morgens eerst foto's laten maken en naar het stadhuis voor m'n ID, en dan 's middags wil ik eigenlijk even mee naar de paarden met Nickey
Maar als dat niet door gaat voel ik me ook zo flauw omdat ik het dan al niet meer kan lopen..